Pod taktirko Boštjana Gorenca – Pižame se je maja s sklepnim dogodkom iztekla sedemletna Goodyearova kampanja Pozor(!)ni za okolje. Ta je v šolskem letu 2016/17 združila 63 partnerskih organizacij, med njimi 33 srednjih šol s 16.000 dijaki v skupnih prizadevanjih za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Več kot polovica letošnjih dijakov (53 %) meni, da je za odgovorno ravnanje z okoljem odgovoren vsak posameznik. Kar 79 % se jih strinja, da je ločeno zbiranje odpadkov nujno potrebno in koristno. Pod okriljem projekta je družba Goodyear Dunlop Sava Tires v sodelovanju s partnerji dosegla opazen premik pri okrepitvi okoljske osveščenosti mladih. Hkrati je kampanja srednje šole spodbudila k proaktivni drži na področju zmanjševanja ogljičnega odtisa in jih opolnomočila za samostojno in zavzeto izvajanje okoljskih aktivnosti v prihodnje. Film o sedemletni predstavitvi kampanje in zbornik EKOpraktik, ki je z najboljšimi okoljskimi praksami šol navdih vsakomur, si lahko ogledate na www.pozornizaokolje.si oziroma You Tube kanalu: https://www.youtube.com/user/pozornizaokolje.
Goodyear Dunlop Sava Tires d.o.o.
www.sava-tires.si