Obisk letošnjega PSI v Düsseldorfu, vodilnega sejma za industrijo promocijskih izdelkov v Evropi, je z več kot 560 razstavljavci in 11.000 obiskovalci potrdil, da je panoga s svojimi inovativnimi pristopi več kot živa. Že na prvi pogled je bilo jasno, da so številni udeleženci prišli predstaviti kar nekaj novosti – na naše veliko veselje prav s področja trajnosti in ekološke naravnanosti. Ti področji uporabnikom prinašata različne koristi, hkrati pa ne škodujeta okolju ali zdravju. Videli smo, da to proizvajalci vedno pogosteje upoštevajo tako pri samih proizvodnih procesih kot pri materialih, ki jih pri tem uporabljajo. Eden od teh je recimo t. i. jabolčno usnje, narejeno iz semen, pecljev in jabolčnih lupin, posušenih v prah in zmešanih s smolo, ki ga drži skupaj. Ali pa ovoji in vrečke za zavijanje in shranjevanje hrane, obdelane s 100 % naravnimi sestavinami, kot so čebelji vosek, smola in jojobino olje. Že samo ta dva primera sta dokaz, da bo trajnost še naprej oblikovala prihodnost industrije promocijskih izdelkov.
Zapisal: Borut Haclar
IN d.o.o.
www.ekoman.si