Pobudniki slovenskega dne brez zavržene hrane Lidl Slovenija in partnerji smo ob letošnjem slovenskem dnevu brez zavržene hrane predstavili kampanjo Zbudi svojo hranozavest. Z vpeljavo nove besede želimo vzpostaviti enotno poimenovanje za ozaveščen odnos do hrane za manj zavržkov in uravnotežen življenjski slog ter poudariti pomen premišljenega, ozaveščenega in trajnostnega življenja. Dolgoročni cilj projekta je, da »hranozavest« sčasoma postane del pogovornega jezika, kar bi botrovalo vpeljavi izraza v Slovar slovenskega knjižnega jezika. Partnerji verjamemo, da izraz »hranozavest« nazorno izpostavlja pozitivne asociacije: odgovorno ravnanje s hrano, ozaveščeno prehranjevanje in (samo)zavest, da prav vsak izmed nas deluje v tej smeri. S področjem upravljanja zavržene hrane se v Lidlu Slovenija sicer že več kot desetletje sistemsko ukvarjamo ter pospešeno nadgrajujemo procese, ki pripomorejo k zmanjševanju količin zavržene hrane, obenem pa vseskozi krepimo ozaveščenost javnosti o tej tematiki in spodbujamo razmislek o pomenu preudarnega ravnanja s hrano.

Lidl Slovenija d.o.o. k.d.
www.lidl.si