Družba Slopak je zavezana k okoljsko odgovornemu ravnanju, zato že vsa leta pri ravnanju z odpadno embalažo z različnimi projekti in aktivnostmi širi zavest o pravilnem ločevanju odpadkov. Na letošnjem festivalu Pivo in cvetje v Laškem je v sodelovanju s Pivovarno Laško ponovno združila moči v kampanji Every can counts oziroma Vsaka pločevinka šteje. Med 13. in 15. julijem je bila ekipa družbe Slopak prisotna v kampu festivala Pivo in cvetje v Jagočah in obiskovalce ozaveščala o načinu in pomembnosti ločenega zbiranja in reciklaže pločevink. Letošnja novost sta bili posebni kolesi vseevropske kampanje Vsaka pločevinka šteje, ki sta bili zabavni in hkrati koristni. Z njima so obiskovalci tekmovali v hitrostnem stiskanju ločeno zbranih pločevink. Tekmovalci so obenem izvedeli, da pločevinke sodijo v zabojnik za odpadno embalažo, da se jih lahko vedno znova reciklira, in to že v 60 dneh, ter da je pomembno tudi stiskanje odpadne embalaže, saj tako v zabojniku zavzame čim manj prostora.
Slopak, d.o.o.
www.slopak.si