Dejstvo je, da je osnovni namen embalaže pri poslovnih ali promocijskih darilih predvsem v funkciji zaščite izdelka samega. Za razliko od embalaže izdelkov s prodajnih polic tu namreč ni potrebe po velikem poudarku na vizualni podobi. Pomembneje je, da je embalaža funkcionalna in ustrezno potiskana z logotipom ali s sporočilom podjetja oz. organizacije. Tega se v našem studiu za poslovna in promocijska darila, v katerem delujemo trajnostno in odgovorno do okolja, dobro zavedamo. Poleg izbrane ponudbe izdelkov iz kakovostnih recikliranih, organskih oz. okolju prijaznih materialov, trajnostno delujemo tudi pri pošiljanju redne direktne pošte našim strankam. Primer dobre prakse so paketi iz recikliranega materiala, v katerih je izdelek obdan z biorazgradljivim polnilom. To je izjemno lahko, zelo dobro zavaruje vsebino pošiljke in ima kar najmanjši možen vpliv na okolje. In kar je najpomembneje – raztopi se v vodi, poleg tega pa je tudi 100-odstotno kompostabilen, kar pomeni, da se lahko kompostira z ostalimi domačimi organskimi odpadki.
Zapisal: Borut Haclar
IN d.o.o.
www.ekoman.si