Pri DS Smith ugotavljamo, da smo postali bolj okoljsko ozaveščeni kot kadarkoli doslej. Podatki najnovejše raziskave, ki smo jo izvedli skupaj z največjim tržno raziskovalnim podjetjem IPSOS MORI, kažejo povečano povpraševanje ljudi po pakiranju iz popolnoma recikliranih materialov in bolj trajnostnih embalažnih rešitvah za spletno prodajo. Skoraj tretjina evropskih potrošnikov pravi, da so prenehali kupovati izdelke določenih blagovnih znamk, ker njihova embalaža ni trajnostna. Približno polovica Evropejcev (46 %) trdi, da želijo več embalaže iz kartona ali papirja namesto embalaže na osnovi plastike. Največ, 58 %, pa jih želi, da bi bili izdelki pakirani v manj embalaže. »Opažamo, da narašča zanimanje za ekološko embalažo, ki je primerna za pošiljanje izdelkov po pošti. Zato podjetjem, ki se zavedajo okoljske odgovornosti, ponujamo zbirko embalažnih rešitev za spletno prodajo z več kot 700 različnih tipov embalaže,« pravi Majda Androjna, direktorica podjetja DS Smith v Sloveniji.
DS Smith Slovenija d.o.o.
www.dssmith.com