Sprejetje zakona o preprečevanju zelenega zavajanja v EU je pomemben korak k večji preglednosti in odgovornosti na področju trajnosti. Z novimi predpisi so okoljske izjave bolj jasne in preverljive. Za podjetja to pomeni prilagoditev njihovih tržnih strategij in večjo odgovornost za zagotavljanje utemeljenih dokazov o lastnih dejavnostih. Zakon prinaša jasne prednosti za potrošnike: potrošnikom ponuja zanesljive smernice pri odločanju o nakupu in olajšuje prepoznavanje dejansko trajnostnih izdelkov. EU s tem zakonom postavlja nove standarde in dokazuje, da so za spodbujanje resnično trajnostnega razvoja potrebni dosledni ukrepi. V študiji »The State of Green Claims 2024« so strokovnjaki organizacije House of Change preučili 163 oglaševalskih trditev 78 blagovnih znamk glede na direktivo o zelenih trditvah. Rezultat je prinesel streznitev. Od 163 oglaševalskih trditev so le tri izpolnjevale merila direktive o zelenih trditvah, pregledanih pa je bilo le 2 % trditev. Dobra novica je, da je znak podjetja Interzero »Made for recycling« ena od redkih pozitivnih izjem v poplavi zelenih trditev. Znak kakovosti »Made for Recycling« je mednarodno priznan standard za embalažo, ki jo je mogoče reciklirati. Skupaj smo ga razvili Interzero in okoljski inštitut Bifa na podlagi znanstvene metode ocenjevanja, neodvisno ga je potrdil inštitut Fraunhofer za procesni inženiring in embalažo.

Interzero d.o.o.
https://interzero.si