Okoljska odgovornost na slovenskih srednjih šolah, ki sodelujejo v Goodyearovi kampanji Pozor(!)ni za okolje, narašča. To kaže Anketa o okoljskih aktivnostih šol, ki v letošnjem šolskem letu sodelujejo v projektu in jo je izvedla ekipa kampanje Pozor(!)ni za okolje pod okriljem nosilke projekta družbe Goodyear Dunlop Sava Tires. Glas letošnje kampanje je Boštjan Gorenc – Pižama, ki mlade nagovarja, naj se potrudijo izprazniti hladilnik, preden se odpravijo po »frišno fasungo«. Zahvaljujoč ambicioznim dijakom in mentorjem pri izvajanju okoljskih aktivnosti večina šol (89 %) ocenjuje, da je njihova okoljska odgovornost na visoki ravni. Šole, ki letos sodelujejo v Goodyearovi kampanji Pozor(!)ni za okolje, so aktivne na raznolikih področjih zmanjševanja ogljičnega odtisa. Največ pozornosti namenjajo aktivnostim, s katerimi spodbujajo odgovorno ravnanje z odpadki ter skrbijo za urejeno in čisto okolico. Priložnosti za večjo angažiranost šol so še pri spodbujanju odgovornega odnosa do hrane in manjše porabe energije. Podrobno analizo načrtovanih okoljskih aktivnosti šol najdete na spletni strani kampanje Pozor(!)ni za okolje.
Goodyear Dunlop Sava Tires d.o.o.
www.sava-tires.si