Ob koncu leta je v podjetjih nekako pričakovano, da se obdaruje zaposlene. Če le podjetje dobro posluje, je to eden izmed načinov, ko svojim zaposlenim izkažemo hvaležnost in jih tako tudi pohvalimo. Pri izbiri daril je dobro biti pozoren na osrednje temelje trajnostnih izdelkov za zaposlene in promocijskih daril, kot so okolju prijazni materiali, prihranek pri izpustih in poštena proizvodnja. Embalaža, ki jo je mogoče reciklirati, in regionalna proizvodnja, kjer je to mogoče. Z izbiro daril, ki imajo daljšo življenjsko dobo ali pa jih je mogoče ponovno uporabiti, se zmanjša onesnaževanje okolja. Prav tako se lahko zaposlene ozavešča o pomembnosti recikliranja in ponovni uporabi določenih materialov. Pomemben vidik izbire je, da so darila kakovostna, kjer se je koristno držati pravila »manj je več«. S skrbno izbranimi in izdelanimi kakovostnimi darili podjetje odraža zavedanje o vrednosti zaposlenih. Ne pozabimo na personalizacijo. Pri večjih podjetjih bo sicer težko ugotoviti osebne interese vsakega zaposlenega, toda kljub temu lahko darilom dodamo osebno noto, kot so ročno napisano posvetilo ali osebna izročitev darila z nekaj hvaležnimi besedami.
Zapisala: Renata Novak, mag.

IN d.o.o.
www.ekoman.si