Na poti k podnebni nevtralnosti smo v Lidlu svojo podnebno strategijo razširili z novimi cilji in se zavezali, da bomo do leta 2050 dosegli neto ničelne izpuste oziroma zmanjšanje vrednosti toplogrednih plinov čim bližje ničli (»net zero«). Cilj podnebne nevtralnosti vključuje izpuste obsega 3, tj. izpuste v vrednostni verigi navzgor in navzdol, kjer nastane več kot 90 % vseh izpustov podjetja. V okviru tega želimo do leta 2034 zmanjšati svoje izpuste toplogrednih plinov na področju kmetijstva, gozdarstva in druge rabe zemljišč (t. i. izpuste »FLAG«) za 42,4 %. Zavezali smo se tudi, da bomo v istem obdobju za 35 % zmanjšali svoje izpuste, povezane s panogama energetike in industrije (t. i. izpuste »E+I«). Za doseganje ciljev bomo v prihodnje še tesneje sodelovali s svojimi poslovnimi partnerji in dobavitelji. V okviru Skupine Lidl smo dobavitelje, ki so odgovorni za 75 % izpustov obsega 3, zavezali, da si postavijo lastne cilje zmanjšanja izpustov do leta 2026 v skladu s pobudo Science Based Targets initiative (SBTI). Z zavezo k podnebni nevtralnosti v okviru svoje mednarodne strategije družbene odgovornosti krepimo svojo zavezanost trajnostnemu poslovanju in varovanju podnebja. Lidl je v vseh državah, kjer posluje, že dosegel znatno zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov, in sicer za 52 % v primerjavi z izhodiščnim letom 2019. Lidl Slovenija je cilj zmanjšanja izpustov obsegov 1 in 2 za 80,6 % do leta 2030 presegel že ob koncu poslovnega leta 2023 (82,65 %).

Lidl Slovenija d.o.o. k.d.
www.lidl.si