V oktobru se je začela sedma Goodyearova kampanja Pozor(!)ni za okolje. Da so dijaki pri zniževanju ogljičnega odtisa na dobri poti, potrjuje podatek Raziskave o odnosu slovenskih dijakov do okolja: kar 73 % dijakov vedno ali pogosto pravilno ločuje odpadke. V največji meri na razvoj okoljske zavesti dijakov vpliva družina (45 %), temu sledijo mediji, ki vplivajo na kar 35 % anketiranih. »71 % anketiranih vedno ali pogosto ugaša luči in električne naprave, ko zapusti prostor, 58 % anketiranih dijakov pa si vedno ali pogosto prizadeva za varčno porabo vode,« zavzetost dijakov za zmanjševanje ogljičnega odtisa pojasnjuje doc. dr. Alenka Baggia s Fakultete za organizacijske vede iz Kranja. Tam so na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires, ki je pobudnica in nosilka kampanje, izvedli Raziskavo o odnosu slovenskih dijakov do okolja. Letošnja kampanja združuje več kot 16.000 dijakov s 33 srednjih šol in 30 partnerskih organizacij iz vse Slovenije. Nacionalnemu gibanju za zmanjševanje ogljičnega odtisa se je pridružil tudi stand-up komik, pisatelj in prevajalec Boštjan Gorenc – Pižama, ki na svoj zabaven, komičen in poučen način pomaga pri osveščanju o pomembnosti varovanja okolja. Pižama bo skozi vso šolsko leto k zmanjševanju ogljičnega odtisa mlade spodbujal tudi z avdio in video pobudami.
Goodyear Dunlop Sava Tires d.o.o.
www.sava-tires.si