Že nekaj časa so podjetja pod vse večjim pritiskom, da svoje poslovanje in delovanje obrnejo čim bolj v smer trajnostnih rešitev in s tem zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke, ki jih prodajajo, ampak tudi za promocijske izdelke, ki jih uporabljajo za predstavljanje svoje blagovne znamke. Prednosti takega delovanja so številne, če naštejemo le najpomembnejše: zmanjšanje vpliva na okolje, zmanjšanje odpadkov, izboljšanje ugleda blagovne znamke v očeh tako strank kot poslovnih partnerjev, podpora lokalnim podjetjem, ki izdelujejo tovrstne promocijske izdelke, ustvarjanje pozitivne kulture podjetja, ki spodbuja občutek namena in skupnih vrednot med zaposlenimi. Kako trajnost uvesti v podjetje na vse segmente? Navajamo nekaj enostavnih korakov: pri promociji podjetja kupujmo izdelke iz recikliranih materialov; izbirajmo dobavitelje, ki so zavezani k trajnosti; zmanjšajmo količino embalaže; zagotovimo preglednost v dobavni verigi; izobražujmo svoje zaposlene in svoje poslovne partnerjem ter bodimo zgled. Naj bo naše vodilo »Majhni koraki danes za lepši jutri«. Več o trajnostnih rešitvah si lahko preberete na www.ekoman.si/blog.
Zapisala: Renata Novak, mag.
IN d.o.o.
www.ekoman.si