V sklopu iniciative Danes za jutri in projekta »Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj.« si pri HOFERju prizadevamo pri izdelkih lastnih blagovnih znamk do konca leta 2025 doseči naslednje cilje: celotno količino embalaže bomo zmanjšali za 15 % (glede na 2020, sorazmerno s prodajo), vso embalažo izdelkov bo mogoče 100-% reciklirati, plastična embalaža bo vsebovala vsaj 30 % popotrošniško reciklirane plastike. Embalažo optimiziramo v sodelovanju z dobavitelji in strokovnim partnerjem, družbo Interzero. Toaletnemu papirju proizvajalca Paloma (KOKETT, vonj kamilice, 3-slojni) smo zmanjšali debelino ovojne folije, sadni sirup (Vital Mestinje, 1 l) ima lažjo plastenko z manjšim zamaškom, jogurti Sirarne Čuš (navadni ter sadni domači jogurt 0,5 l) pa lažjo plastenko iz 25 % recikliranih materialov. Izračun na podlagi primerjave z letno prodajo istih izdelkov pred optimizacijo embalaže je pokazal, da sprememba pri zgolj teh treh izdelkih prinaša prihranek 3,43 tone plastike. Zaradi vsebnosti recikliranega materiala pa kar več kot 4,9 tone deviške plastike letno manj. Izdelki z optimizirano embalažo so posebej označeni z različicami logotipa Embalaža na HOFER misiji.

HOFER trgovina d.o.o.
www.hofer.si