Kaj kaže zeleno sito?
Ste kdaj pomislili, koliko naših dejanj bi ostalo, če bi jih presejali z zelenim sitom? Mislim, tistim pravim, ne le pobarvanim na zeleno.
Raziskava, ki jo objavljamo v reviji, kaže, da še vedno veliko glasneje slišimo govorico denarja kot okolja. Takojšnji in partikularni interesi imajo prednost pred trajnostnimi. Še vedno, čeprav vse večjemu odstotku potrošnikov za okolje ni vseeno. To upoštevajo tudi dizajnerji in proizvajalci, denimo zapork.
Zeleno sito presaja tudi investicije v prostor. Zadnje poplave so nas – kot že tolikokrat – spomnile, kako netrajnostno razmišlja naša družba, ko sprejema strateške odločitve. In kako zeleno razmišljamo in ravnamo, ko gre za razvoj obnovljivih virov energije? Za trajnostno mobilnost?
Pogosto so odgovori preveč lahkotno pretresljivi. Je kdo zaradi tega pretresen?
So se pa na zeleno sito prostovoljno podale okoljsko ozaveščene občine, kar 47 jih je. Strokovna komisija v okviru Zelene Slovenije ima precej dela, ko tehta različne vidike ravnanja občin z okoljem. Kako bo stehtala in presejala, bomo objavili v prihodnji številki. In seveda predstavili zmagovalce natečaja za Najbolj zeleno občino.
Nestrpno pričakujem! Dobri zgledi lahko zelenijo Slovenijo.
Trg zapork kljubuje težkim razmeram
Iz trdnih odpadkov zelo dobra kurilna vrednost goriva
Inteligentni transportni sistemi v cestnem prometu