Končal se je 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF), ki je Portorož povezal 1.300 domačih in tujih ljubiteljev oglaševanja. Zavezan trajnosti, SOF nadaljuje tudi zero waste pot z Ekologi brez meja, letos pod novim sloganom Deluj(e)mo vztrajno, za prihodnost trajno! Že tretje leto zapored poskuša kot Prireditev z manj odpadki večino le teh reciklirati ali ponovno uporabiti
Tekmovalni del 32. SOF je bil tudi letos priložnost za skupen in poglobljen vpogled v razvoj oglaševalske stroke. Še več kreativnih in drznih idej je bilo prijavljenih v skupini Digitalno ter v skupinah Kreativna uporaba medijev, Inovativne rešitve in Družbeno dobro. Enkrat večji odziv prijaviteljev sta beležili tudi kategoriji Hipni odziv in Doživetja, medtem ko sta kategoriji Avtorska glasba in Tekstopisje letos slabše zastopani. Dela je ocenjevala 13-članska žirija pod vodstvom Petre Krulc, neodvisne kreativne voditeljice, strateginje in svetovalke. Festivalski utrip je zaokrožila Zlata noč, slavnostna zaključna prireditev, kjer so bili razglašeni prejemniki oglaševalskih nagrad in stanovskih priznanj.
Kot Agencija leta je ponovno slavila agencija SHIFT, najuspešnejša Znamka leta pa je BUREK OLIMPIJA. Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je MOMENT COLLECTIVE, Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa je SLOBODA. Naziv Oglaševalska osebnost leta je prejel Aleš Muhič, direktor trženja Pro Plus, Oglaševalec leta 2022 pa je že drugo leto zapored podjetje Mercator. Na tekmovanje Young Lions v Cannes potujeta Sara Grmek in Lara Oset, zmagovalki natečaja za Mlade kreativce.
Vir: Slovenska oglaševalska zbornica