Podjetja Mercator, Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Koncern Bambi, ki sodelujejo v Mercatorjevem projektu bele embalaže, so predstavila širše vidike projekta, ki so  predvsem v ustvarjanju dodane vrednosti s poslovnim sodelovanjem, v spodbujanju otroške ustvarjalnosti in v trajnostnem premisleku.

Posebne izdaje priljubljenih izdelkov za otroke pašteta Argeta, prehranski dopolnili Propolis Oral in Gelee Royal Junior, sadna pijača Pingo ter piškoti Plazma so zdaj na Mercatorjevih policah v spremenjenih, belih embalažah. Bela embalaža namreč otroke spodbuja k ustvarjanju nečesa novega, hkrati pa k premisleku o tem, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak da lahko zanjo poiščemo nove namene in jo znova uporabimo. Podjetja, ki sodelujejo v projektu, tako postavljajo nov zgled dobre prakse pri iskanju rešitev, ki pomenijo koristi za vse deležnike.

»Mercator razume svojo vlogo širše, ne le kot največji trgovec v regiji, ampak tudi kot povezovalec in generator sodelovanja. Skupni projekti, ki ustvarijo poslovne sinergije, imajo posebno dodano vrednost, saj ni pomemben samo poslovni uspeh posameznega podjetja, ampak tudi to, kako skupaj ustvarjamo in razvijamo svoje poslovno okolje. Bela embalaža izdelkov, kar potrjuje tudi nedavna raziskava, vzbuja zaupanje in lažje komuniciranje trajnostnih vrednot in spodbudo za spremembe pri kupcih«, je poudaril Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjevega poslovodstva. 

(Vir: Mercator d.d.)