Električni avtomobili letos v Sloveniji nimajo več takšnega zagona, pravzaprav je obratno, doživeli so opazen padec prodaje. Še lani so v prodaji pri nas dosegli skoraj desetino trga, dotlej je delež vsako leto rasel, letos pa je v pol leta upadel na manj kot 6 odstotkov. Ali je to premor pred nadaljnjo rastjo ali daljši zastoj, je težko reči. Dejstvo je, da so jih doslej kupovala predvsem podjetja, za katera je poleg subvencije tu še dodatna olajšava, veliko manj posamezniki. Vsaj po še zelo sveži odločitvi novega operaterja subvencij, Borzena, zdaj velja, da so subvencije (6500 evrov za električni avtomobil do cene 35 tisoč evrov, 4500 evrov za ceno od 35 do 65 tisoč evrov, 3000 evrov za rabljenega) na voljo tako za fizične osebe, za podjetja pa bodo šele konec avgusta, kar morda pomeni, da jih ta, ki so bila doslej najpomembnejši kupec, vsaj poleti verjetno prav veliko ne bodo kupila. Jeseni naj bi bile sicer na voljo tudi subvencije za električne polnilnice.
Še posebej slabše kot povsem električnim gre priključnim hibridom, pripada jim komaj 2 odstotka trga, manjši je le še delež vozil na utekočinjeni naftni plin, ki imajo le slab odstotek prodaje in tu je aktivna le ena znamka. Dacia. Hibridom (polnim in blagim skupaj) pripada pomembnih 10 odstotkov trga. Dizelski pogon ima 19-odstotni delež, daleč pred vsemi pa so bencinsko gnani avtomobili, ti imajo kar 62-odstotni delež.
Vir: Delo