Podražitve cen, tudi hrane in s tem povrtnin, čedalje več posameznikov silijo k razmisleku o lastnem vrtičku in samooskrbnem ravnanju v okolici lastnega doma. Prav zato so v MERKURju v marec zakorakali z novo kampanjo »Uredite svoj vrt po svoje«, s katerim spodbujajo Slovence k samooskrbi, pri čemer poudarjajo, da si lahko svoj vrt z malo znanja in domišljije ustvarimo praktično kjerkoli.

Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije je povprečen Slovenec v letu 2020 porabil 119 kilogramov zelenjave. Na svojem vrtu je v istem letu zelenjavo za lastno porabo pridelovalo skoraj 60% gospodinjstev v Sloveniji. Pridelava lokalne zelenjave v Sloveniji pa ne zadostuje potrebam po njej, saj je pojemo več, kot je pridelamo. Dvig cen življenjskih potrebščin, ki se nadaljuje tudi v letu 2022, je tako še en razlog več, postanemo samooskrbni, hkrati pa s tem vsestransko poskrbimo za dobro počutje, sporočajo iz Merkurja.

(Vir: STA)