Problem odpadkov v industriji oblačil je vgrajen v že njen poslovni model, saj blagovne znamke prekomerno proizvajajo oblačila, predstavljajo sloge, ki se ne prodajajo vedno, in ponujajo popustljive politike vračanja, zaradi česar se na odlagališčih znajde še več oblačil, poroča portal Trellis.
Vendar pa se vse več blagovnih znamk, trgovcev na drobno in zagonskih podjetij spopada s tem izzivom s podaljševanjem življenjske dobe izdelkov s popravili in nadaljnjo prodajo.
Kako dve zagonski podjetji spreminjata nepopolna oblačila v poslovno priložnost
Podjetji Alternew in Revive sodelujeta z modnimi blagovnimi znamkami, da bi zaslužili s popravili in predelavami ter hkrati preprečili, da bi oblačila končala v omarah, skladiščih in na odlagališčih.
Portal Trellis predvideva, da bo tržišče popravil in nadaljnje prodaje do leta 2030 doseglo 700 milijard dolarjev, samo popravila oblačil pa bodo do leta 2033 dosegla 4,5 milijarde dolarjev. Raziskave še kažejo, da popravilo oblačil učinkoviteje preprečuje nove nakupe kot nadaljnja prodaja in znatno zmanjšuje emisije ogljika.
Več o tej temi na povezavi.