Na Slovenski marketinški konferenci je veliko nagrado prejelo podjetje Petrol, kjer pravijo, da marketinška odličnost ni enkratno letno tekmovanje, ampak način delovanja marketinške funkcije znotraj podjetja ali korporacije. Za MM so povedali, da dosežek državnega prvaka v marketingu zanje pomeni priznanje in potrditev stroke za strokovno in konsistentno delo ekipe marketinga, uporabniške izkušnje in digitalne prodaje v zadnjih letih. Obenem prinaša tudi veliko odgovornost za nadaljnje delo. Zmagovalni projekt je prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO.
Petrol je v vseh petih kategorijah letošnjega razpisa za marketinško odličnost dosegel status finalista. Ta dosežek jih je na koncu popeljal do najvišjega priznanja – postali so državni prvaki v marketingu, v kategoriji 3 pa so postali tudi zmagovalci. Komisijo je prepričala celostno prenovljena mobilna aplikacija Petrol GO, ki jo opišejo kot unikatno konkurenčno prednost Petrola.
Vir: MM