Skupina Petrol je predstavila aplikacijo Petrol GO, ki nadomešča in presega enostavnost uporabe svoje predhodnice, to je aplikacije Na poti. Nova aplikacija je v pretežni meri plod notranjega razvoja in temelji na globokem razumevanju potreb Petrolovih kupcev. Njen cilj je ponuditi odlično uporabniško izkušnjo.
V obdobju, v katerem digitalizacija prevzema vodilno vlogo v poslovnem svetu, je skupina Petrol izkoristila za izboljšanje svoje učinkovitosti, dostopnosti in konkurenčnosti. Aplikacije, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo in krepijo zvestobo strank, imajo pri tem pomembno vlogo. Zgodovina mobilnega plačevanja pri Petrolu, ki sega v leto 2017, kaže na rast priljubljenosti in funkcionalnosti digitalnih plačil med uporabniki.
»Plačevanje z aplikacijo je v vseh teh letih postalo vse bolj priljubljeno, kar potrjujejo podatki o rasti transakcij – od 74.000 v letu 2018 do 892.000 v letu 2023. Petrol GO je več kot zgolj orodje za plačilo; omogoča nam, da se prilagajamo potrebam naših strank in izboljšujemo njihovo zadovoljstvo, hkrati pa optimiziramo naše poslovne procese,« izpostavlja Jože Smolič, član uprave, odgovoren za prodajo.
Namen prenove je bil izboljšati uporabniško izkušnjo, pri čemer je Petrol GO zasnovan z mislijo na enostavnost in preglednost. Nova aplikacija prinaša izboljšano uporabniško izkušnjo z novimi funkcionalnostmi in osveženo podobo.
Spremembe imena v Petrol GO so se v Petrolu lotili premišljeno. Predvsem so želeli mednarodno ime, ki bi lahko veljalo za vse trge, kjer Petrol posluje. Obenem pa so s preimenovanjem uporabnikom olajšali iskanje aplikacije na svojih telefonih in v mobilnih trgovinah. Pred tem ime aplikacije namreč ni vključevalo ključne besede Petrol.
Vir: Petrol d.d.