Ko gre za avtomobile, se pogosto omenja letnica 2035, ko Evropska unija zahteva konec prodaje avtomobilov s klasičnimi motorji. Manj je znano, da morajo avtomobilska podjetja že prej bistveno znižati povprečje izpustov ogljikovega dioksida, naslednja ostra prelomnica je leto 2025. Ker se je prodaja električnih avtomobilov letos zelo upočasnila, proizvajalce ob morebitnem nadaljnjem neugodnem elektro trendu prihodnje leto čakajo denarne kazni. Morda bodo poskušali doseči časovni odlog.

Evropska unija je za avtomobilsko industrijo že zdavnaj uvedla zahtevo, da mora v prodanih avtomobilih zmanjšati izpust ogljikovega dioksida. Letos je, denimo, dovoljena meja 114 g/km, prihodnje leto pa se bo občutno znižala, za kar 19 odstotkov. Leta 2030 naj bi bilo dovoljeno povprečje le še 50 g/km. Mimogrede, prihodnje leto bo znižanje za 17 odstotkov zahtevano tudi za lahka gospodarska vozila, in sicer s 185 na 154 g/km.

Doseganje teh hitro prihajajočih novih mej bo zahtevalo znatno povečanje prodaje povsem električnih vozil in priključnih hibridov.

Vir: Delo