Na predstavitvi ob dokončanju prevzema OMV Slovenija ste bili videti zadovoljni, da ste vendarle sklenili posel. Ste pričakovali, da bo trajalo tako dolgo?
Ne. Ko smo podpisovali pogodbo o nakupu, smo vedeli, da ne bo enostavno zaradi postopkov za pridobitev soglasja glede koncentracije, nismo pa vedeli, da bo trajalo toliko časa. To prehodno obdobje je bilo težavno predvsem za zaposlene v OMV Slovenija, saj smo bili v situaciji, ko nismo mogli komunicirati z njimi, tako da niso vedeli, kaj lahko pričakujejo v prihodnje. Zdaj je čas molka mimo in lahko vzpostavimo dobro komunikacijo.
Napovedali ste, da bodo s septembrom bencinski servisi začeli poslovati pod blagovno znamko Mol, 27 od njih pa pod blagovno znamko Ina. Kaj se bo še za stranke spremenilo na teh prodajnih mestih?
Septembra bomo začeli spreminjati podobo blagovne znamke. Pričakujem, da jo bomo v šestih do devetih mesecih povsod lahko spremenili iz OMV v Mol ali Ina. Druga stvar, ki se bo zgodila zelo hitro, pa je prenos programa zvestobe za potrošnike. Od 1. julija je namreč mogoče z Molovimi plačilnimi karticami plačevati na vseh bencinskih servisih OMV. Nove porabnike pa bomo v sistem kartice zvestobe postopoma začeli vključevati septembra. To utegne biti za naše stranke zapleteno obdobje, saj bo treba najti način, da jim bomo zagotovili ustrezne informacije, kaj lahko pričakujejo v prihodnje. Tretja sprememba, ki jo lahko pričakujemo, pa je uvedba kotičkov s svežo hrano in napitki (Fresh Corner). Večina od bencinskih servisov OMV je v dobrem stanju, drugod pa bo treba prenoviti notranjost po naših zadnjih standardih. Fresh Corner nam bo pomagal zagotoviti strankam kakovostno ponudbo.
Vir: Delo, iz intervjuja s Petrom Rataticsom, izvršnim direktorjem Mola