Družinsko podjetje Lumar je predstavilo rezultate večletnega razvoja, trajnostno usmeritev, poslovanje podjetja ter izzive, s katerimi se soočajo pri poslovanju. »Lumar se je v zadnjih 20 letih uveljavil kot glavni inovator in promotor lesene montažne gradnje. Številni pilotni projekti podjetja in zgodnja usmeritev v trajnostni razvoj ter poslovanje se danes odražajo tudi v prepoznavnosti podjetja in uspešnosti delovanja. Po tem, ko smo že 2019 postali proizvajalec z največ prihodki na slovenskem trgu, smo v letu 2023 postali tudi največji slovenski proizvajalec. Omenjeno ni bil naš cilj, ampak je posledica stalnega vlaganja v razvoj in zaupanja kupcev,« je povedal lastnik in direktor podjetja Marko Lukić. Kazalniki in trendi so tudi za prihodnost izjemno dobri, zato si v podjetju želijo, da bi se čim prej normalizirale razmere pri pridobivanju gradbenih dovoljenj, ki bi od jeseni že lahko negativno vplivale na delovanje gradbenega sektorja.

Lumar razvija in povezuje različne panoge in tehnologije v Sloveniji. Na ta način so v zadnjih 20 letih ustvarili nacionalne trende montažne in trajnostne gradnje tako zasebnih kot javnih objektov. Lotili so se številnih pilotnih projektov, kot so: prva pasivna hiša zgrajena leta 2007, prvi vrtec v pasivni tehnologiji v Sloveniji leta 2008, prva plus energijska hiša leta 2009, prva aktivna hiša za poskusno bivanje leta 2013. Vse hiše samo še kot skoraj nič-energijske hiše z vgrajenim prezračevalnim sistemom leta 2017 ter prva certificirana slovenska hiša s certifikatom Active House v letu 2019. Danes so prišli do standardnih produktov in rešitev, ki celostno obravnavajo trajnostno bivanje, torej upoštevajo ključne kriterije trajnostne gradnje – bivanjsko ugodje, energetsko učinkovitost in vplive na okolje. Lumar je lani dosegel 29,45 milijonov prihodkov od prodaje, bruto dodana vrednost pa je znašala 82.538 EUR.

Vir: Lumar IG d.o.o.