Miha Kalčič, Luka Koper: »Vse več je zahtev za varovanje okolja. Severni Jadran pomeni najkrajšo pot med Daljnim vzhodom in Evropo. Mednarodna pomorska organizacija sprejema čedalje odločnejše ukrepe za zmanjševanje ladijskih izpustov. Od prvega januarja letos so ta pravila še strožja. Ladje bodo morale pluti še počasneje, uporabljati gorivo z manj žvepla … Krajša transportna pot pomeni manj izpustov v ozračje … Če bo drugi tir zgrajen pravočasno in bomo tudi mi dogradili svoj terminal, bomo lahko že čez nekaj let računali na 1,5 milijona pretovorjenih zabojnikov. Naložbe v logistiko bi morali hitreje uresničevati. Luka in država bi morali ujeti razvojni korak s konkurenco. Skrbi nas lahko to, na kar je opozoril naš predsednik uprave Boštjan Napast: zdaj 55 odstotkov blaga iz Luke prevažamo s tovornjaki. Še pred nekaj leti je šlo 60 odstotkov blaga z vlaki. Veliko več pozornosti bi morala vlada posvetiti hitrejši posodobitvi železnice in druge logistične infrastrukture.«

(Vir: Delo)