Lidl, eden največjih mednarodnih trgovcev, in Svetovni sklad za naravo WWF (angl. World Wide Fund for Nature), ena največjih neodvisnih naravovarstvenih organizacij na svetu, sta napovedala začetek petletnega mednarodnega strateškega partnerstva v 31 državah, v katerih je s svojimi trgovinami prisoten Lidl. Dolgoročno sodelovanje Lidla in WWF se bo osredotočalo na delo vzdolž Lidlove vrednostne verige, s čimer bo pomagalo pri soočanju z globalnimi okoljskimi izzivi sodobnega časa. Zagotavljalo bo, da bo imelo čim več gospodinjstev dostop do bolj trajnostnih možnosti, in spodbujalo poslovne modele, ki delujejo v sozvočju z naravo in znotraj zmogljivosti planeta.

Partnerstvo z WWF se bo osredotočilo na naslednja področja:

  • ohranjanje in spodbujanje biotske raznovrstnosti;
  • odgovorno ravnanje z vodnimi viri;
  • varstvo podnebja na podlagi znanstveno utemeljenih podnebnih ciljev;
  • vzpostavitev in širitev sledljivih dobavnih verig brez krčenja gozdov in pretvorbe;
  • odgovorno pridobivanje kritičnih surovin, kot so palmovo olje, soja, kakav, čaj, kava, izdelki iz lesa in papirja;
  • odgovorno pridobivanje rib in morskih sadežev ter varovanje ključnih ribolovnih območij in staležev;
  • vključevanje v zagovorništvo za bolj ozaveščeno, trajnostno prehranjevanje in porabo hrane;
  • zmanjšanje odpadne hrane.

Vir: Lidl Slovenija d.o.o. k.d.