»Menim, da imamo Slovenci izjemne inovacije in rešitve, za katere bi moral slišati ves svet, pa v svetovnem merilu nimamo dovolj vpliva in glasu. Zato bi morali, na primer, na GZS ali v kakšnem uglednem poslovnem klubu vzpostaviti bazo strokovnjakov, ki bi jih z inovacijami ali uspešnimi praksami komunikacijsko uspešno postavili na svetovni zemljevid, kot je Eles postavil Forbes, ter jih promovirali in državi zagotovili dodatno vrednost na več področjih. Mi smo se kot Eles in Slovenija s projektom FutureFlow v ameriški ediciji zapisali kot velesila pametnih omrežij, ki pozna rešitve za energetsko zmedo, ki na primer vlada v ZDA. To našemu podjetju prinaša dodano vrednost, bolj smo prepoznavni, lažje sestavimo skupine za evropske projekte in tudi boljši kader ostane pri nas. V vseh letih mojega vodenja komuniciranja se stopnja ugleda v Elesu povečuje, tako v akademski sferi, med novinarji in našimi drugimi deležniki. Komuniciramo s kakovostno vsebino in hitro, to je naša prednost. Če jaz ne bi bila nikoli prej na drugi strani, ne bi vedela, pod kakšnim pritiskom je novinar, ko mora končati članek. Naša medijska negativna konotacija je pod enim odstotkom. Predvsem zato, ker smo nenehno dosegljivi in ničesar ne prepuščamo naključju. Smo javna služba in sprejemamo vse kritike. Še zdaleč nismo popularna, ampak le aktualna panoga.«
Vir: Delo, iz pogovora s Katjo Fašink, vodjo službe za korporativno komuniciranje v družbi Eles