Promocija

Krožne prakse in razvoj


Že tri leta se v Lidlu Slovenija vključujejo v Zlati september, mesec ozaveščanja o otroškem raku. Letos so se s podjetjem Interzero Slovenija odzvali povabilu društva Junaki 3. nadstropja, društva staršev otrok, obolelih za rakom, in jih podprli pri zbiranju odpadnih plastenk v humanitarne namene.


V treh Lidlovih trgovinah – v Ljubljani (Toplarniška ulica), Mariboru (Titova cesta) in Kranju (Šuceva ulica) – so za Junake 3. nadstropja zagotovili prostor za zbiranje plastenk v humanitarne namene. Izkupiček od prodaje zbranih odpadnih plastenk bo v celoti namenjen društvu, in sicer za pomoč otrokom, obolelim za rakom, in njihovim družinam. Poleg tega bosta tako Lidl Slovenija kot Interzero Slovenija Junakom 3. nadstropja skupaj donirala po pet centov za vsako oddano plastenko. Plastenke se zbirajo vse do konca februarja 2024.

»Okoljsko odgovorno in hkrati dobrodelno je zanimiva ideja, ki smo ji z veseljem prisluhnili. Verjameva, da se bo zbrala lepa količina plastenk za male junake s hematološkega onkološkega oddelka ljubljanske pediatrične klinike,« sta povedali sodelavki Lidla Slovenija, Aleksandra Potočnik, sodelavka korporativnega komuniciranja, in Maja Ravnak, vodja oddelka v logistiki, in dodali, da je bilo to delo močne in povezane ekipe za dober namen.

Poleg oddaje odpadnih plastenk pijač v Lidlovih trgovinah lahko Junakom 3. nadstropja pomagate tudi tako, da pošljete SMS-donacijo s ključno besedo JUNAKI5 na 1919 in donirate 5 EUR.

Reciklirajte plastenke in donirajte za Junake!

Poglejte kako!


V Lidlu Slovenija podpirajo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji

V Lidlu Slovenija trajnostno in okoljsko ozaveščeno delovanje postavljajo v središče poslovanja, zato pozdravljajo in podpirajo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji, s katerim bi zmanjšali vpliv plastike na okolje. S tem bi pripomogli k skupnemu doseganju okoljskih ciljev, ki jih narekuje direktiva Evropske unije. Ta od držav članic zahteva, da do leta 2025 zagotovijo, da plastenke vsebujejo najmanj 25 odstotkov reciklirane plastike, do leta 2030 pa vsaj 30 odstotkov. Hkrati narekuje, da članice do leta 2025 za namene recikliranja ločeno zberejo 77 odstotkov odpadnih plastenk pijač, do leta 2029 pa mora ta delež zrasti na 90 odstotkov.