Družba v zeleni preobrazbi

Promocija

Globalni okoljski problemi, katerih posledice negativno vplivajo na naš planet in naravo, ki nas obdaja, nas vsak dan opozarjajo na bistveno – da se združimo in kot skupnost postanemo del sprememb. V teh razmerah imajo podjetja ključno vlogo – ključno je, da način poslovanja upošteva prihodnje generacije in okolje. Podjetje Mars, ki stoji za nekaj najbolj priljubljenimi svetovnimi blagovnimi znamkami (Snickers, Twix, M&M’s, Orbit, Maltesers, Pedigree, Whiskas), je v okviru Načrta trajnosti med generacijami in dolgoročne zavezanosti boju za zdrav planet napovedal doseganje ničelnih emisij v svoji vrednostni verigi do leta 2050.

Podjetje Mars izstopa kot eden od svetovnih nosilcev pozitivnih sprememb, usmerjenih v varstvo okolja in prispeva k boljši ter bolj zdravi prihodnosti. V podjetju verjamejo, da sta človekovo blagostanje in blaginja trdno povezana z zdravim življenjskim okoljem in da jih je mogoče doseči le na zdravem planetu. Zato podjetje sledi Načrtu trajnosti med generacijami, ki je osredotočen na reševanje največjih globalnih problemov, opredeljenih v ciljih ZN za trajnostni razvoj, ki je bil leta 2017 tudi predstavljen javnosti. Tudi v tem času negotovosti Mars ni pozabil na svoje zaveze.

»V tem turbulentnem letu smo še naprej dosegali izjemno uspešne rezultate – 54 % celotne energije, ki jo uporabljamo v pisarnah in obratih, je iz obnovljivih virov. V kar 11 državah, ki se jim bo kmalu pridružilo še 8 držav, med njimi so tudi nekatere od naših največjih trgov, uporabljamo izključno energijo iz obnovljivih virov. Takšni rezultati nas navdihujejo, da nadaljujemo optimistično v smeri velikih sprememb, ki so pomembne za celotno družbo,« je dejal Predrag Milinčić, regionalni direktor Mars Balkan.

V podjetju Mars so prepoznali odgovornost podjetja kot tudi odgovornost in obveznost sodelovati pri soočanju z okolijskimi problemi. Hkrati se je podjetje zavezalo, da bo do leta 2050 v svoji vrednostni verigi doseglo ničelne emisije – v skladu z najambicioznejšim ciljem Pariškega sporazuma, da se dvig globalne temperature omeji na 1,5 °C. »Ta napoved se dejansko zanaša na predhodno napovedano 67-odstotno zmanjšanje emisij v naši vrednostni verigi do leta 2050 in potrjuje naš kratkoročni cilj zmanjšanja emisij za 27 % do leta 2025. V podjetju se zavedamo, da spremembe, ki jih želimo doseči, ne morejo čakati desetletja. Moramo se lotiti preobrazbe, ki nam bo pomagala doseči to zmanjšanje emisij, in odgovarjati za pomemben napredek na tej poti,« pojasnjuje Milinčić in dodaja: »To je šele začetek. Ponosen sem, da nam je od leta 2015 že uspelo zmanjšati emisije v naši celotni vrednostni verigi za 7,3 %, ob tem pa poslovanje še naprej raste. Pri naših neposrednih dejavnostih smo emisije zmanjšali že za skoraj tretjino.«

Kot izpostavljajo v podjetju, so bili cilji, ki so jih opredelili, ustvarjeni s poudarkom na absolutnem zmanjšanju emisij, vključno s posrednimi emisijami (npr. poslovno potovanje, emisije odjemalcev, uporaba proizvodov) ter preprečevanjem krčenja gozdov v celotni dobavni verigi.

www.mars.com

Predrag Milincic Mars EOL164

»V podjetju Mars resnično verjamemo, da se svet, ki ga želimo jutri, začne s tem, kako poslujemo danes. Vsak del našega poslovanja je nedvomno usmerjen v spremembe. Določili smo pomembne posamezne korake, ki jih želimo doseči, vsakih pet let pa jih bomo pogledali in nato prilagodili svoje nadaljnje korake v boju za zdrav planet.«

Predrag Milinčić, regionalni direktor Mars Balkan