Zelena Slovenija


Trajnostnost je tema, ki je v večji ali manjši meri našla pot do slehernega medija, saj se zanjo zanima vse več splošne in zainteresirane javnosti. Strokovno medijsko središče za trajnostnost pa se v zadnjih letih krepi pod blagovno znamko Zelena Slovenija, ki napoveduje ambiciozno širitev. Zelena Slovenija, blagovna znamka podjetja Fit media, že vrsto let skrbi za strokovno in ažurno obveščanje o zakonodajnih, gospodarskih, razvojno-raziskovalnih in drugih premikih na področju trajnostnosti. Pri tem uporablja preplet več različnih kanalov in ima v povprečju mesečno 20.000 dosega pri posameznikih specializirane B2B javnosti. Je edino tovrstno medijsko središče v Sloveniji.


Možnosti trajnostnega pozicioniranja

Podjetja ali organizacije lahko izbirajo med različnimi tiskanimi in/ali spletnimi možnostmi obveščanja o trajnostnih prizadevanjih in dosežkih, evropskih projektih s področja trajnostnosti, lahko izberejo sponzorstvo ali pokroviteljstvo različnih dogodkov v živo ali na spletu, sodelujejo v natečajih ali izberejo možnost klasičnega oglaševanja.

Zelena Slovenija svoje partnerje vsebinsko podpre v obliki storytellinga, intervjujev s predstavniki organizacije, podkastov, ki jih izvaja Zeleno omrežje študentov, objavami novic in strokovnih prispevkov.

Ker so potrebe podjetij in organizacij pri njihovem trajnostnem pozicioniranju različne, Zelena Slovenija s svojo fleksibilnostjo omogoča različna paketna sodelovanja ali dogovor, ki je povsem po meri partnerja.

Komunikacijski kanali

Preko različnih kanalov povezujemo relevantne govorce, aktualne teme in zainteresirane ciljne javnosti. Doseg pri specializirani javnosti => 20.000.
Preko različnih kanalov povezujemo relevantne govorce, aktualne teme in zainteresirane ciljne javnosti. Doseg pri specializirani javnosti => 20.000.

Prvo strokovno medijsko središče za trajnostnost v Sloveniji ima več različnih komunikacijskih kanalov. Osredji je spletni portal zelenaslovenija.si, na katerem objavljajo dnevne novice svojih partnerjev, novice s področja slovenske in evropske zakonodaje, uredbe in druge relevantne vsebine, intervjuje s strokovnjaki za trajnostnost in predstavniki organizacij, podkaste, video vsebine izobraževanj.

ESG, ki je prva in edina strokovna in specializirana revija za trajnostni razvoj, povezuje stroko, akademsko sfero in gospodarstvo, objavlja primere dobre prakse s področja trajnostnosti, intervjuje, strokovne prispevke in povzetke izobraževanj. Vse vsebine iz tiskane revije so objavljene tudi na spletni strani. Izide 10 številk na leto. Vsebino v reviji ESG strokovna in akademska javnost pogosto navaja kot vir pri pisanju novih vsebin.

Vsak torek vsem naročnikom na e-novice v Zeleni Sloveniji pošiljajo izbor najpomembnejših novic minulega tedna. LinkedIn in Facebook sta kanala, preko katerih naraščajoče število sledilcev profila Zelene Slovenije obveščajo o trajnostnih vsebinah svojih partnerjev.

Video vsebine, ki nastajajo v sodelovanju s partnerji, so na voljo v obliki podkastov na omrežjih YouTube in Spotify. Podkasti so v domeni Zelenega omrežja študentov, ki na praktičen način povezujejo gospodarstvo in akademsko sfero. Na YouTubu Zelena Slovenija objavlja tudi primere dobrih praks, posnetke izobraževanj, okroglih miz in posvetov.

Zelena Slovenija organizira tudi natečaje, dogodke, konference in webinarje. Pri teh sodelujejo domači strokovnjaki iz akademske sfere, podjetniki in odločevalci, organizirajo jih v živo ali po spletu- Podjetjem in organizacijam Zelena Slovenija ponuja možnost sponzoriranja ali pokroviteljstva dogodkov.

Katere vsebine vas bodo nagovarjale?

Na vseh kanalih Zelene Slovenije objavljajo vsebine iz vseh treh področij trajnostnosti: okolja, družbe in upravljanja.

Na področju razogljičenja so aktualne vsebine o prehodu na obnovljive vire energije, izboljšanju energetske učinkovitosti, e-mobilnosti, uporabi nizkoogljičnih tehnologij … Pri krožnem gospodarstvu so zanimive spodbude k recikliranju in ponovne uporabe, zmanjševanju odpadkov in učinkovite rabe energije.

V okviru trajnostnega upravljanja nagovarjajo trajnostne strategije, primeri vključitve trajnostnih praks podjetij v poslovne funkcije, skrb za družbeno odgovornost in trajnostno vodenje, robustnost poslovnih modelov, trajnostno upravljanje dobaviteljev ter tveganj in priložnosti.

Med vse bolj aktualne trajnostne vsebine sodijo tudi odnosi z zaposlenimi: skrb za njihov strokovni in osebni razvoj, merjenje zadovoljstva zaposlenih, motiviranje …, trajnostni marketing in pozicioniranje blagovne znamke ter trajnostno poročanje.

Zelena Slovenija je zanesljiv partner

Zelena Slovenija z ustanovitvijo prvega strokovnega medijskega središča za trajnostnost omogoča podjetjem in organizacijam zanesljivo partnerstvo za celovito podporo pri trajnostnem pozicioniranju. Za to skrbi predana ekipa strokovnjakov iz področja trajnostnosti in novinarskega sveta, ki z naprednimi in vizionarskimi pristopi, ki so prilagojeni specifičnim potrebam, uresničuje komunikacijsko-trajnostne cilje partnerjev.


Stopite v stik z nami!

Jošt Žagar, 051 351 387, jost.zagar@fitmedia.si

mag. Marjetka Raušl Lesjak, 03 42 66 703, marjetka.lesjak@fitmedia.si