Novo polnjenje embalaže |
| |
Kako ohraniti glamurozen občutek izdelka, hkrati pa omogočiti okoljske in finančne prihranke, je bil glavni izziv novega koncepta embalaže Twistub. Nova embalaža je sestavljena iz dveh delov: iz razdeljevalca in polnilnega vložka (Twispack). Vrtenje temelja lončka omogoča apliciranje natančne količine kreme, ki prihaja skozi majhno odprtino na vrhu polnila. Ko je embalaža prazna, se lahko Twispack zamenja in se razdeljevalec še naprej uporablja. S tem se izboljšuje ekološki odtis embalaže. |
|
Finančni in okoljski prihranki
Ker je količine materiala, ki se uporablja za izdelavo Twispacka, veliko manj kot pri lončkih za enkratno uporabo, se s ponovno uporabo polnila prihrani pri plastiki. Po mnenju podjetja se v razdobju 1-2 leti lahko prihrani do 50 odstotkov materiala, v razdobju 3-4 let pa celo do 75 odstotkov.
Poleg okoljskih koristi – polnilo se da tudi reciklirati – manjša poraba materiala proizvajalcem omogoča finančne prihranke. Cena proizvodnje polnila, ki omogoča ponovno polnjenje, je 1 : 7 v primerjavi z embalažo za enkratno uporabo.
Twistub embalaža lahko pomaga zmanjšati onesnaženost samega izdelka, saj uporabniki v izdelek ne sežejo s svojimi prsti. Podjetje meni, da bi lahko ta embalaža, skupaj z zmanjšano izpostavljenostjo zraku, omogočala tudi potencialno zmanjšanje števila konzervansov pri samem oblikovanju embalaže.
Spodbuda k lojalnosti
Koncept ponovnega polnjenja lahko pomembno prispeva moči blagovne znamke, saj promovira uporabnikovo lojalnost.