Skodelice za enkratno uporabo iz papirja
Podjetje Lecta je predstavila EraCup Natural, papirno rešitev za skodelice za enkratno uporabo, za katero družba pravi, da jo je mogoče reciklirati, biološko razgraditi in je brez polietilena. EraCup Natural je prvi izdelek v novi ponudbi Lecta funkcionalnih papirjev za “naravi prijazno embalažo”. Nova rešitev EraCup Natural temelji na postopku, ki ne vsebuje polietilena in bioplastike. Njegova sestava omogoča, da se papir po predelavi in uporabi reciklira v običajnih krogih za recikliranje papirja. EraCup Natural je karton SBB, izdelan iz celuloze iz certificiranih virov, na voljo je v snoveh od 170 g / m2 do 380 g / m2. Ima neprevlečeno zunanjo stran, z gladkim, naravnim zaključkom, primernim za visokokakovostno fleksografijo in ofsetni tisk. Notranjost je prekrita z vodno disperzijo, ki jo je mogoče zatesniti, kar zagotavlja izdelavo papirnatih skodelic, ki ne prepuščajo tekočin. Poleg tega ta rešitev na papirju omogoča prihranek energije, saj skodelice, narejene z EraCup Natural, zahtevajo nižje temperature tesnjenja v primerjavi s tistimi, izdelanimi iz sedanjih polietilenskih materialov. Družba pravi, da so lastnosti skodelice idealne za skodelice za vroč in hladen napitek ter posode za enkratno uporabo na poti.
Pametne steklenice za vodo za večkratno uporabo
Podjetje Aptar Food + Beverage je objavilo partnerstvo z REBO pri steklenički za vodo za večkratno uporabo, ki s pametno tehnologijo pomaga strankam, da ostanejo hidrirane, hkrati pa financira zbiranje odvrženih plastičnih steklenic v državah v razvoju. Steklenica za vodo REBO uporablja tehnologijo Bluetooth, vdelano v pokrovček, za sledenje porabljene vode. Prilagojena aplikacija za hidracijo (iOS in Android) se sinhronizira s pametnim pokrovčkom steklenice REBO za sledenje zdravstvenim ciljem. Steklenička zasveti in potrošnikom pošlje opomnike, naj ostanejo hidrirani. Medtem pa se vsakič, ko uporabnik napolni steklenico REBO, ustvari dobropis, ki financira zbiranje odvrženih plastenk. To je del poslovnega modela, ki ga je REBO ustvaril, da bi omogočil financiranje zbiranja plastičnih odpadkov, povezanih z oceanom, v regijah v razvoju. Na makro ravni se je Aptar zavezal, da bo do leta 2025 povečal količino recikliranega materiala v svojih izdelkih in izboljšal možnost recikliranja, ponovne uporabnosti ali sestavljivosti njihovih izdelkov, kar je v skladu z zavezo Ellen MacArthur Foundation New Plastics Economy.
Biološka osnova embalaže za množičen kozmetični trg
Podjetje Beiersdorf je lansiralo embalažo iz certificiranega obnovljivega talovega olja, ki je kot prva namenjena množičnemu kozmetičnemu trgu. Kozarci za dnevne in nočne kreme v paleti izdelkov za nego obraza NIVEA® Naturally Good so pakirani v kozarce z enakim videzom in občutkom kot iz deviške plastike, vendar z 41 g manj deviške plastike na kozarec. To pomeni zmanjšanje za 266 ton deviške plastike iz fosilnih goriv na leto. Embalaža temelji na principu masnega uravnoteženja v skladu s shemo mednarodnega trajnostnega razvoja in certificiranja ogljika. Surovinska osnova za obnovljivo plastiko je certificirano obnovljivo talno olje, ki je “druga generacija” surovine in stranski proizvod gozdarske industrije. Nadomešča surovo nafto in je v skladu s pristopom masne bilance brezhibno vključena v proizvodni proces – brez potrebe po vzpostavitvi ločenega proizvodnega procesa. Izraz na biološki osnovi se nanaša na proizvode, ki so v celoti ali delno pridobljeni iz biomase, kot so rastline, drevesa ali živali (biomasa je bila lahko fizično, kemično ali biološko obdelana). Ne vključujejo materialov, vdelanih v geološke formacije in / ali fosiliziranih. Z uporabo fermentacije in biokatalize namesto tradicionalne kemične sinteze lahko dosežemo večjo učinkovitost postopka, kar zniža porabo energije in vode ter zmanjša količino toksičnih odpadkov. Za razliko od običajne plastike, ki je narejena iz izčrpnega fosilnega olja, so izdelki na biološki osnovi pridobljeni iz obnovljivih surovin. Lahko pomagajo zmanjšati CO2 in ponujajo druge prednosti, kot je manjša toksičnost. Družba pravi, da se na proizveden kozarec prihrani približno 76 g CO2, kar je približno 60 % manj kot v kozarcu na fosilni osnovi.
Interaktivni paketi, ki se povezujejo s pametnimi telefoni
Podjetje Toppan je razvilo interaktivne pakete, ki se prek NFC povezujejo s pametnimi telefoni, da potrošnikom nudijo digitalne vsebine, kot so igre in glasba. Medtem ko se dogaja digitalni premik in se vedenje potrošnikov spreminja, postaja za podjetja vedno bolj pomembno, da strankam ponudijo optimizirane storitve z učinkovitim izkoriščanjem potrošniških stičnih točk. To vključuje izboljšanje izkušenj strank in nakupov z uporabo pametnih telefonov in drugih digitalnih naprav pri trženju izdelkov. Toppanovi novi paketi, ki podpirajo NFC, omogočajo vrsto interaktivnih izkušenj strank, povezanih z aplikacijami za pametne telefone. Brezžična povezava, ki temelji na NFC, se vzpostavi, ko je pametni telefon v neposredni bližini paketa. Povezovanje Bluetooth ni potrebno. Stikala, vgrajena v paket, omogočajo potrošnikom, da uživajo v interaktivnih izkušnjah, s pritiskom ali tapkanjem za ustvarjanje zvokov ali nadzor vsebine na zaslonu pametnega telefona prek združljive aplikacije. V paket lahko vključimo LED in druge dodatne komponente, ki ustrezajo potrebam glede na namen ali pogoje uporabe. Strukturo vhodno-izhodnih naprav, kot so antenski moduli in stikala, je mogoče prilagoditi, kar omogoča vgradnjo krmilnih modulov v različne vrste embalaže, vključno z darilnimi škatlami in drugimi papirnatimi paketi, oblikovano plastiko in valovito ploščo. Pametni telefon napaja krmilnik prek brezžične povezave NFC, kar odpravlja potrebo po vključitvi baterije v paket.
Aluminij z »ultra nizko vsebnostjo ogljika«
Podjetji Ball Corporation in kovinski velikan RUSAL skupine EN + Group sta napovedala ekskluzivno partnerstvo za vključitev »ultra nizkoogljičnega« aluminija v pločevinke in udarne ekstrudirane posode, ki jih proizvaja Ball. Aluminij, ki ga proizvaja segment EN + Metals, uporablja tehnologijo inertnih anod in taljenje na osnovi obnovljivih virov energije. Tako naj bi ustvarilo 85 % manj CO2 v primerjavi s svetovnim povprečjem za proizvodnjo aluminija. Tehnologija inertnih anod proizvaja kisik namesto tradicionalne ogljikove anode, ki proizvaja CO2. Medtem se aluminij segmenta EN + Metals proizvaja v topilnici, ki uporablja lastno obnovljivo hidroelektrarno podjetja. Ball in EN +’s Metals sta člana pobude za skrbništvo nad aluminijem (ASI), večstranskega delovnega programa, katerega cilj je izboljšati trajnost v svetovnem aluminijastem sektorju. Ball’s Aerosol Packaging obrati želijo postati certificirani do začetka leta 2022.
Pokrovček, ki ga je mogoče reciklirati
Podjetje Heinz je napovedalo, da uvaja pokrovčke, ki jih je mogoče reciklirati. Kar pomeni, da je sedaj mogoče reciklirati vsak del embalaže. Edinstven pokrovček iz mono-materiala je bil ustvarjen po osmih letih raziskav in razvoja, ki so vključevale več kot 185.000 ur in naložbo v višini 1,2 milijona ameriških dolarjev, da bi našli ustrezen nadomestni pokrov za izjemno priljubljeno embalažo z omako, ki so jo leta 2020 prodali na milijardo enot. Heinz je skupaj ustvaril 45 različnih modelov, ki so jih sami natisnili s 3D-tiskalnikom. Po izdelavi prototipov je Heinz nato sledil preskusnemu postopku, da se prepriča, ali je pokrov izpolnjeval svoje standarde kakovosti. Prvi sorti Heinz, ki bosta dobila novo kapico, bosta Heinzov paradižnikov kečap in omaka BBQ. Pokrovček bo po vsem svetu uveden od leta 2022, začenši v Evropi. Poteza naj bi pomenila, da je potencialno milijardo plastičnih pokrovčkov, dovolj za polnjenje 35 olimpijskih bazenov, mogoče reciklirati, namesto da bi našli pot na odlagališče. Ta poteza je del Heinzove zaveze, da si bo do leta 2025 prizadeval, da bo 100 % vso embalažo mogoče reciklirati, ponovno uporabiti ali kompostirati.
Termoformabilne mreže pripravljene za reciklažo
Podjetje Sealed Air je razvilo svojo paleto termoformabilnih mrež za pakiranje živil, ki so pripravljene na reciklažo. Zgornja in spodnja mreža podjetja CRYOVAC znamke TM-Ply sta zdaj izdelana iz fleksibilnih polietilenskih folij, za katere pravijo, da so združljive z mehanizmi za mehansko recikliranje. To sledi preskušanju v skladu s protokoli, ki jih je določilo Združenje za recikliranje plastike (APR) in Evropa za recikliranje plastike (PRE), ki je videlo večplastno koekstrudirano rolo, uvrščeno med RIC4. Lisa Roddis, vodja poslovnega razvoja v podjetju Sealed Air, komentira: »Napredek v stanju pripravljenosti za recikliranje TM-Ply je bil dosežen, hkrati pa je ohranil vodilno zmogljivost, po kateri so najbolj znane pregradne in nepregradne mreže. Mreže TM-Ply so primerne za vrsto vakuumskih ali MAP-embalažnih aplikacij, vključno s hlajenjem, zamrzovanjem, pasterizacijo in kuhanjem. Filmi so na voljo v debelini od 65 do 400 mikronov in se trenutno uporabljajo za zaščito prekajenega, svežega in zamrznjenega mesa, perutnine, rib, sira in gotovih jedi. Razvoj termooblikovalnih mrež RIC4, pripravljenih za recikliranje, je sledil nedavni predstavitvi prve standardne in premium skrčljive vrečke RIC4 na svetu.
Nova etiketa za Inko, 50 let staro pijačo
Če ste v poletni sezoni gin tonika opazili pijačo Inka, ste morda pomislili, da gre za nov izdelek iz Radenske, a v resnici gre za pijačo, ki jo brez prekinitve proizvajajo že 50 let. Ko je Radenska leta 2016 kupila znamke brezalkoholnih pijač hrvaškega podjetja Badel 1862, so v svoji paleti izdelkov pozdravili tudi Inko. »Nadaljevali smo s tradicijo tega legendarnega tonika, ki navdušuje vse ljubitelje grenkih napitkov in seveda gin tonika. Sama znamka temelji na tradiciji in zgodovini tonikov, ki sega v čas Inkov z območja Peruja. Tam so se starodavni Inki pred komarji in malarijo branili s pitjem grenke pijače – vode, pomešane z malo sladkorja in snovi, pridobljene iz lubja tropskega drevesa kininovca,« pravijo v Radenski. Od te tradicije je Inka povzela tako idejo za poimenovanje kot tudi svojo novo podobo oz. etiketo. Slednjo namreč krasi lik perujske boginje lune – najsvetlejšega predmeta na nočnem nebu, ki se imenuje Mama Quilla. Če ste tudi vi med ljubitelji gin tonika, pa za konec še namig: če zmešate gin in Inko, dobite – »džinko«. Da bo pijača še bolj okusna, dodajte malo limoninega soka in nekaj zrnc rdečega popra ter jo okrasite z rezino limone, svetujejo v Radenski.