Nova vizualna podoba pekoče omake Tabasco
Blagovna znamka Tabasco družbe McIlhenny Company je v sodelovanju z newyorško agencijo Mrs&Mr pri razvoju razkrila svojo novo vizualno identiteto. Izvirni recept za originalno omako iz rdeče pekoče paprike je leta 1868 razvil Edmund McIlhenny, na otoku Avery v Lousiani. Danes, več kot 150 let pozneje, je podjetje še vedno v družinski lasti in deluje na otoku Avery, njegova slava pa je otok močno presegla, saj ima blagovna znamka Tabasco po vsem svetu na milijarde oboževalcev, vključno z Nasino vesoljsko posadko, kjer ga uporabljajo za popestritev enolične astronavtske hrane. Blagovna znaka Tabasco nikoli ni imela svoje enotne vizualne podobe. Zato so za ustvarjanje prvega sistema vizualne identitete Tabasca zadolžili kreativno agencijo Mrs&Mr. Poenoteno vizualno identiteto naj bi uvedli tudi v vseh komunikacijskih sistemih po vsem svetu. V vizualno podobo so vpeljali tudi nov slogan »Light Things Up«, spremenili obliko steklenice in etikete, ki je zdaj diamantne oblike.
Kozmetična embalaža iz recikliranih vlaken
Zunanja embalaža za pakiranje izdelkov za nego kože Ulé, japonske kozmetične znamke Shiseido, je bila ustvarjena s kolekcijo Rydal v sodelovanju z Jamesom Cropperjem, proizvajalcem papirja, ki je dobavil svojo tehnologijo FibreBlend Upcycled. Embalaža vsebuje belo ploščo iz 100% recikliranih vlaken. Črno besedilo je natisnjeno na golem mat ozadju, tanke navpične črte pa so vtisnjene na površini kartona. Izdelki za nego kože Ulé so iz svoje sekundarne embalaže za pakiranje odstranili letake in notranje kartonske dele. V podjetju pravijo, da se najmočnejši trendi krožnega gospodarstva pojavljajo na vseh področjih embalažne industrije. To je posledica vse večjega zavedanja o problemu odpadkov in dojemanju potrošnikov glede embalaže.
Z embalažo podaljšali rok uporabnosti sendvičev
V podjetju Ocado so predstavili novo embalažo za pladnje, in sicer za pakiranje sendvičev pri spletnih naročilih. Embalaža je zasnovana tako, da preprečuje poškodbe hrane ter omejuje odpadke. Pladnji za sendviče se prilegajo torbi dostavljavca spletnega naročila, format embalaže pa je sestavljen iz 100% recikliranega PET in FSC kartonskega ovoja. Z lansirano novo embalažo za pakiranje so sendvičem izboljšali rok uporabnosti ter zaščito, kar vpliva tudi na zmanjšanje zavržene hrane. Rezani sendviči so v pladnju nameščeni tako, da dlje časa ohranjajo svojo svežino. Z obsežnimi poskusi izdelave pladnjev in pokrovov je podjetju Ocado uspelo racionalizirati stroške ter povečati prilagodljivost in učinkovitost embalaže za pakiranje. Embalaža omogoča enostavno odpiranje in tesno zapiranje. Na tulcu je moč zaslediti tudi enostavne in priročne predloge za serviranje.
Zelena steklenica Sprite le še spomin
Multinacionalka Coca–Cola, lastnica blagovne znamke Sprite, je začela s prehodom iz ikoničnih zelenih steklenic gazirane pijače na okolju prijaznejše prozorne steklenice, narejene iz uporabnejšega materiala, ki ga je mogoče reciklirati. Zelena plastenka je tako s 1. avgustom postala le še spomin, potrošniki širom sveta pa bodo po novem gazirano pijačo pili le še iz prozornih plastenk. Cilj Coca–Cole izvira iz njihove usmeritve za prihodnost ter v vpeljavo trajnostnih strategij. V podjetju pravijo, da je prozorna steklenica bolj primerna za reciklažo kot zelena, saj slednja vsebuje barvni dodatek in jo je zaradi tega mnogo težje ali celo nemogoče reciklirati v druge plastenke. Grafika blagovne znamke bo sicer ohranila svojo zeleno barvo, vendar bo vključevala vidno sporočilo »Recikliraj me«, ki bo pomagalo pri sprejemanju novega dizajna plastenk med potrošniki. Odvzem zelene barve iz plastenk bo izboljšal kakovost recikliranega materiala ter pripomogel k povečanju razpoložljivosti rPET (t.i., recikliran polietilen) za živila. Novo embalažo naj bi prav tako dobile še pijače Fresca, Seagram’s in Mello Yello. Sprememba je del mota in pobude »Svet brez odpadkov«, ki jo je podjetje sprožilo v letu 2018. Ključno načelo pobude je, da bo do leta 2025 mogoče reciklirati 100% njihove embalaže.
Embalaža iz fleksibilnega papirja za zamrznjeno morsko hrano
Parkside, specialist za fleksibilne embalaže, je v sodelovanju s podjetjem Iceland ustvaril novo fleksibilno papirnato embalažo za zamrznjeno morsko hrano. Ponudba zamrznjene morske hrane trgovca Northcoast bo v prihodnosti vključevala embalažo iz fleksibilnega papirja, kar naj bi predstavljalo eno prvih uspešnih aplikacij tega materiala za pakiranje. Islandski izdelki trgovca Northcoast so bili predhodno pakirani v embalažo iz LDPE (t.i., polietilen nizke gostote), medtem ko so sedaj v papirnati vrečki, ki jo je mogoče reciklirati. Po navedbah družbe Parkside je bila rešitev toplotno varljive embalaže iz papirja zasnovana tako, da je dlje časa odporna proti mrazu in vlagi v zamrzovalniku. Vključuje vrsto premazov na vodni osnovi z visoko pregradno zmogljivostjo, ki so zasnovani tako, da se razgradijo ob ponovni obdelavi papirja v procesu recikliranja.