Embalažne inovacije |
 
V prejšnji številki smo predstavili najzanimivejše primere luksuzne embalaže z londonskega sejma, tokrat pa so v fokusu embalažne inovacije. Obiskovalci so namreč napolnili sejem Embalažnih inovacij in luksuznega pakiranja London 2015, tudi zato, da bi se naužili najnovejših pridobitev, ki jih je ponudil sejem. Tokrat je potekal v svojem novem domu, v Olympii London. Število obiskovalcev se je od leta 2009, ko je prvič odprl svoja vrata, podvojilo. Zbrali smo nekaj vtisov obiskovalcev in razstavljavcev. Več kot 70 % globalnih embalažerjev je že potrdilo udeležbo za naslednjo leto. Številka, ki govori o pomembnosti udeležbe na sejmu kot svetovnem podiju za sklepanje poslov in predstavitev najnovejših inovacij embalažne industrije.
 

Sejem embalažnih inovacijVrsta inovacij in zadovoljstvo s sklenjenimi posli

Sejem je bil preplavljen z novimi embalažnimi inovacijami. Podjetje Glaspray je prvič predstavilo brezzračni razpršilec ISA Airless za kozmetično industrijo. Podjetje Schur Star Systems je premierno predstavilo svoj Schur Jar lonček, ki je v bistvu samostoječa vrečka v obliki lončka. Podjetje Global Vision je obiskovalcem predstavilo izdelek Proofware, embalažni pregledni sistem, ki ponuja aplikacije za varnostni pregled grafike, črkovanja, bar kode, Brailove pisave itd., vsega, kar je na etiketi embalaže. Razstavljavec, John Sherwood, komercialni direktor pri podjetju Falcone, je povedal: »Obisk sejma je izjemen. Število potencialnih sodelovanj je zelo dobro. Obiskovalci pridejo na naš sejemski prostor, ker iščejo informacije, ne zato, da bi le gledali. Nova sejemska lokacija ima zelo živo vzdušje. Tako veliko obiskovalcev je, da smo že potrdili svojo udeležbo za leto 2016.«

Inovacija kot nujni in dolgoročni doprinos

Uvodna inovacijska debata je zbrala veliko poslušalcev. Razprava med embalažnimi strokovnjaki je tekla o tem, kaj sploh inovacija je, kako definiramo inovacijo in od kod inovacija prihaja. Na simpoziju so bili med drugim govorniki tudi iz podjetji Procter & Gamble, Graphic Packaging International and Thornton’s. Moderator je bil Stefan Casey, poslovni inovacijski manager iz inštituta The Retail Institute, ki je zaključil: »V zadnjih 18 mesecih vlada velik interes za inovacije, v vseh mogočih preoblekah se inovativnost poraja vsepovsod. Tista podjetja, ki bodo inovativnost sprejela, negovala in ji pustila, da se razvija v poslovni kulturi, bodo žela nagrade. Poslovni svet mora spoznati inovacijo za dolgoročni doprinos in odstraniti omejitve, ki ji ne pustijo uspevati. Ni pametnega stavka, ki bi definiral, kaj je inovacija, vendar ne glede na aktivnost, ki jo obsega, jo vsi razumemo v upanju, da bo postala naslednja uspešnica.«

Embalažno tekmovanje hitrostne inovativnosti

Drugi dan sejma so odprli oblikovalsko tekmovanje imenovano The Live Design Challenge. Na časovno omejenem tekmovanje so se tri oblikovalske agencije spopadle v oblikovanju embalaže za rugby žogo. Obiskovalci so imeli možnost malce začiniti tekmovanje, tako da so lahko spreminjali barve, velikost, besedilo. Zmagovalec je bil Ben Fitzwilliams, skrbnik poslov v podjetju London Graphic Systems, ki je oblikoval embalažo z okencem na škatli in holografskim fontom.

Sejem je ponudil tudi množico interaktivnih poligonov, kot je bil Razstavni prostor za inovacije, kjer so prikazovali najnovejše embalažne inovacije na sejmu. Embalažni strokovnjaki pa so nudili kreativne embalažne rešitve mladim blagovnim znamkam na prizorišču vzhajajočih zvezd ti. The Rising Star Scheme. Na sejmu so veliko govorili o prihodnosti tiska na embalaži in o luksuznem pakiranju, kjer so najboljšim podelili nagrade, kot smo jih predstavili v prejšnji številki EOLa.