Kaj se boste naučili?
- Kakšna embalaža nagovarja sodobnega potrošnika?
- Kako pristopiti h krožnemu oblikovanju embalaže?
- Kaj so zahteve eko dizajna in kako ga vključevati v embalažne rešitve?
- Zakaj je pri snovanju embalažnih rešitev pomembna analiza okoljskega in družbenega življenjskega cikla?
- Kako trajnostne rešitve embalaže vključiti v komunikacijsko s potrošniki?
- Kako trajnostne rešitve vključiti v spletno embalažo?
V okviru spletne konference smo predstavili, kaj kažejo raziskave o tem, kakšne embalaže si želijo potrošniki in kako se spreminjajo njihova vedenja, kako v embalažne rešitve vključiti vidik krožnosti, eko dizajna ter analize okoljskega in družbenega življenjskega cikla. S primeri prakse pa je bilo predstavljeno, kako podjetja z embalažo nagovarjajo potrošnike in kako se srečujejo z embalažnimi izzivi pri vse pogostejšem spletnem nakupovanju.
Sklop predavanj je iz spletne konference in vključuje naslednje teme:
- Kakšno embalažo si želijo potrošniki – raziskave in izkušnje; Nataša Mohorč Kejžar, Ipsos, d.o.o.
- Trendi in primeri krožnega oblikovanja embalaže; Miha Krnc, DS Smith Slovenija d.o.o.
- Pomen analize okoljskega in družbenega življenjskega cikla (LCA, S-LCA) pri snovanju embalažnih rešitev; Ana Brodar, MSc, Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija
- Kreativne rešitve pri razvoju potrošniške embalaže v luči trajnostnosti; dr. Urška Vrabič Brodnjak, Naravoslovnotehniška fakulteta, Katedra za informacijsko in grafično tehnologijo
- Pomen in sporočilo dizajna embalaže; Primož Pislak, LUKS Studio
Primeri iz prakse:
- Zapiranje interne snovne zanke za embalažo Tetra Pak in prakse komuniciranja s potrošniki; Špela Kozolc, Ljubljanske mlekarne, d.o.o.
- Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj.; Bor Trček, HOFER trgovina d.o.o.
- Pristop k embalažnim rešitvam za blagovne znamke podjetja JUB; mag. Jelka Slatinšek, JUB d.o.o.
- Izzivi in rešitve spletne embalaže; Maja Ambrož, Merkur trgovina d.o.o.