V okviru natečaja za člane Zelenega omrežja Slovenije »Trajnostna zaveza, ki prepriča«, so sodelujoči člani na strokovni konferenci predstavili svoje trajnostne zaveze, cilje in ukrepe do uresničitve.
V uvodnem predavanju je bil predstavljen pomen trajnostnih zavez za upravljanje podjetja oziroma organizacije in na čem naj bo fokus.
Sklop predavanj je iz spletne konference in vključuje naslednje teme:
- Pomen trajnostnih zavez in njihov fokus; mag. Vanesa Čanji, strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in direktorica podjetja Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija
- Na poti k ogljični nevtralnosti; Ana Margetič, zagotavljanje kakovosti, Iskratel, d. o. o.
- Digitalno izobraževanje o varni rabi interneta za slovenske osnovnošolce; Zlatka Poličar, ekspert za družbeno odgovornost – ESG Leader, A1 Slovenija, d. d.
- Zmanjševanje vpliva računov na okolje; Anja Bučar, vodja marketinga, Fin4Green d.o.o.
- Zagotavljanje kvalitetnega delovnega okolja in dobrega počutja zaposlenih; Lucijana Radošević, koordinatorka projektov, Protim Ržišnik Perc arhitekti in inženirji d.o.o.
- Ogljična nevtralnost do leta2030; Marko Perak, vodja prodaje in poslovnih operacij, Robust d.o.o.
- Zeleni Salus za zeleno prihodnost; Slaviša Đokič, vodja marketinga in strateške nabave, Salus, Veletrgovina, d.o.o.
- Ogljična nevtralnost iz proizvodnje in oskrbne verige; Blaž Medja, vodja trajnostnega razvoja, Pivovarna Laško Union d.o.o.
- Za lažje doseganje prehranskega ravnovesja in bolj zdravo prehrano; Nataša Češnovar Gregorc, R&D direktorica v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov, Atlantic Droga Kolinska, d.o.o.
- Ogljično nevtralna proizvodnja cementa z minimalnimi vplivi na okolje; Salonit Anhovo d.d.