Potrošnikom so področja, kot so namen, poslanstvo, varstvo okolja, trajnost, razogljičenje …, vse pomembnejša. Zlasti to velja za mlajše generacije, ki že imajo lastno kupno moč. Ta trend jasno kažejo praktično vse tržne raziskave. A kakšna je razlika med njihovimi stališči in dejanskimi nakupi? Kaj ta trend pomeni za našo prodajo? Kako se mu prilagajamo in kako ga spodbujamo? Kako nam pri iskanju odgovorov na ta vprašanja pomagajo spoznanja nevromarketinga?
Kaj se boste naučili?
Kakšna pričakovanja imajo potrošniki od podjetij, izdelkov in storitev z vidika trajnostnega razvoja
Kako lahko izkoristimo sinergijo spoznanj nevromarketinga in trajnostnega razvoja
Kako naj se s svojimi ravnanji, izdelki in storitvami prilagajamo trajnostnim pričakovanjem potrošnikov
Kako lahko podjetja s svojimi izdelki in storitvami spodbudijo dejanske nakupne odločitve, ki so bolj trajnostne
Fit media d.o.o. je upravljavec navedenih blagovnih znamk.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje spletne strani je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.