Medijske (ne)resnice o zelenem prehodu v podjetjih

Mediji so pomemben prostor za ustvarjanje (ne)resnic o zelenem prehodu v podjetjih. So mediji naklonjeni komuniciranju o trajnostnih vsebinah podjetij? Katere trajnostne teme so najpogosteje obravnavane v slovenskih medijih? Kateri mediji najpogosteje obravnavajo trajnostne teme? Kolikšen je interes podjetij, da komunicirajo o trajnostnih vsebinah in katerih? Ali so trajnostne vsebine del komunikacijske strategije podjetij?

Brezplačno

V Akademiji Zelena Slovenija smo v partnerstvu s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi organizirali strokovni posvet o tem, koliko in kako mediji poročajo o trajnostnih temah in kako podjetja v svoje komunikacijske strategije vključujejo vidike trajnostnosti. Po uvodnih predavanjih je sledila okrogla miza.

Vsebina posveta:
  • Zeleni prehod v ospredju – kako mediji poročajo o trajnostnih temah; Petra Vek, Senior Data Analytics Strategist, Press Clipping d.o.o.
  • Trajnost in komuniciranje: kaj pride prej?; Maja Kalan Pongrac, podpredsednica, Slovensko društvo za odnose z javnostmi
  • Trajnostnost – med vsebino, frazo in zablodo; mag. Vanesa Čanji, direktorica, Fit media d.o.o./Zelena Slovenija
  • Komuniciranje trajnostnih vsebin v praksi; Brigita Zorec, direktorica korporativnega komuniciranja, Petrol d.d., Ljubljana
  • Okrogla miza: Medijski prostor kot vir (ne)resnic o zelenem prehodu v podjetjih; moderator: Jože Volfand, urednik revije za trajnostni razvoj ESG; sodelujoči: dr. Aleš Ugovšek, direktor podjetja M Sora d.d., Lan Orthaber, vodja službe za korporativno komuniciranje v A1 Slovenija, d.d., mag. Sara Wagner, vodja korporativnega komuniciranja v Skupini SIJ

 

Dodatne učne vsebine