Festival Metaldays velja za enega najbolj zelenih glasbenih festivalov v Evropi. K festivalskemu mozaiku je svoj košček letos dodala tudi družba Slopak s kampanjo Vsaka pločevinka šteje oziroma Every can counts, ki jo v Sloveniji izvajamo v sodelovanju z Ball Packaging Srbija. Poleg petnajstletnega delovanja na področju ravnanja z odpadno embalažo Slopak k svojemu poslanstvu šteje tudi izvajanje ozaveščevalnih aktivnosti, s katerimi želimo prispevati k večji ozaveščenosti o pravilnem ločevanju in reciklaži odpadkov, še posebej odpadne embalaže. S tem namenom smo na festivalu Metaldays postavili posebej izdelane kovinske 3D črke, ki so tvorile napis Metaldays in v katere so obiskovalci festivala odlagali odpadne pločevinke. Obiskovalci so bili nad zbiranjem odpadnih pločevink v posebnih črkah navdušeni in v enem tednu napolnili vseh devet črk. Zadnji dan so obiskovalci ob podpori Slopakove ekipe in s pomočjo posebnega kolesa stiskali zbrane pločevinke. Tako so izvedeli, da je potrebno odpadno embalažo oddati prazno in stisnjeno, da zavzame čim manj prostora ter da je s pravilno ločeno odpadno embalažo omogočena njena nadaljnja reciklaža.
Slopak d.o.o.
www.slopak.si