Družba Slopak že 15 let deluje na področju ravnanja z odpadno embalažo. K svojemu poslanstvu štejemo tudi izvajanje ozaveščevalnih aktivnosti o pravilnem ločevanju in reciklaži odpadkov. S tem namenom smo šesto leto zapored ob podpori Pivovarne Laško Union združili moči z organizatorjem festivala Pivo in cvetje in izvedli kampanjo Every can counts (Vsaka pločevinka šteje). Med 11. in 14. julijem smo tako obiskovalce festivalskega kampa v Jagočah ozaveščali o načinu in pomembnosti ločenega zbiranja in reciklaže pločevink. S pomočjo posebnih koles so obiskovalci tekmovali v stiskanju pločevink. Obenem so izvedeli, da je potrebno odpadne pločevinke v zabojnik za embalažo oddajati prazne in stisnjene, da zavzamejo čim manj prostora ter da z ločenim zbiranjem omogočimo njihovo nenehno reciklažo in s tem ohranjamo naravne vire. V družbi Slopak menimo, da so tovrstne ozaveščevalne aktivnosti nujne in pomembne za izboljšanje kvalitete ločenega zbiranja komunalne odpadne embalaže in zagotavljanje reciklažnih ciljev v Sloveniji.
Slopak d.o.o.
www.slopak.si