Trendi na področju embalaže vse bolj težijo k okolju prijaznim in inovativnim rešitvam. Zato ne preseneča porast povpraševanja po fleksibilni embalaži Brainypack® švicarskega podjetja O. Kleiner AG, ki združuje obe prej omenjeni zahtevi. Na različnih trgih je že mogoče kupiti tako zapakirane različne izdelke (barve za pleskanje, tekočino za pranje stekel idr.). Vedno bolj pa se Brainypack® prebija v ospredje tudi v B2B industriji. Znano švicarsko podjetje Hugo Reitzel je za svoj HoReCa program prepakiralo različne izdelke (majoneza, ketchup) v Brainypack® embalažo. Le ta je posebej primerna za restavracije, menze in podobne velike odjemalce, kjer je zaradi velike porabe, skladiščenje in transportiranje odpadna embalaža velik problem. Brainypack® se lahko skoraj popolnoma izprazni, po uporabi pa se zvije kot vrečka in na ta način kot odpadna embalaža zasede tudi do 90 % manj prostora. Možnost potiska vseh štirih stranic in prozornega okenca pa je zelo atraktivna tudi z marketinškega vidika.
O. Kleiner AG
www.okleiner.ch