V DS Smith, vodilnem podjetju za proizvodnjo kartonske embalaže, smo zagnali novo mednarodno kampanjo »Let Plastic Go Out of Fashion«, s katero opozarjamo na rastoči problem plastičnih ovojev in vrečk v spletni prodaji oblačil. Po podatkih raziskave, ki jo je za nas izvedlo podjetje Development Economics, naj bi bilo do leta 2030 na šestih največjih evropskih trgih (Združeno kraljestvo, Francija, Nemčija, Italija, Španija in Poljska) porabljenih več kot 22 milijard plastičnih vrečk za sekundarno embalažo spletnih modnih pošiljk – skoraj 10 milijonov na dan. Le 7 % teh vrečk se reciklira, kar 93 % pa jih konča na odlagališčih ali v sežigalnicah. Tudi v Sloveniji, kljub ukrepom za zmanjšanje uporabe plastike, količina plastičnih odpadkov iz embalaže še narašča. Leta 2022 je vsak prebivalec ustvaril rekordnih 26,9 kg. Kot rešitev v DS Smithu poudarjamo zamenjavo plastične embalaže s papirjem in kartonom. Tako smo modnemu velikanu Zalandu že pomagali pri prehodu na papirnato embalažo za spletne pošiljke, kar so dobro sprejeli tudi uporabniki, saj je zamenjava embalaže prinesla kar 16-odstotno povečanje zadovoljstva strank.
DS Smith Slovenija d.o.o.
www.dssmith.com/sl/packaging