V Lidlu krepimo zavezanost k ozaveščenemu prehranjevanju s prilagajanjem ponudbe izdelkov Planetarno zdravi prehrani (PHD – Planetary Health Diet) do leta 2050. Do leta 2030 bomo v Lidlu delež prodanih živil rastlinskega izvora, kot so izdelki rastlinskih virov beljakovin, polnozrnata žita ter sadja in zelenjave, v primerjavi z letom 2023 povečali za 20 odstotkov. V Lidlu smo kot prvi trgovec z živili v vseh 31 državah, kjer smo prisotni s svojimi trgovinami, zagotovili preglednost za vse kategorije izdelkov svoje ponudbe. Pri tem uporabljamo metodologijo organizacije Svetovni sklad za naravo – World Wide Fund for Nature (WWF). S tem svojim kupcem omogočamo okolju prijaznejšo in bolj zdravo nakupno izbiro. Zavedamo se nujnih izzivov in svoje odgovornosti, zato prispevamo k preobrazbi svetovnega prehranskega sistema z ambiciozno zastavljenimi cilji v svoji verigi vrednosti. Kupci ohranjajo svobodo izbire, vendar lahko lažje sprejemajo bolj trajnostne nakupne odločitve. Da bi to dosegli, ob podpori strokovnega znanja WWF povečujemo ambicije svoje strategije ozaveščenega prehranjevanja. Cilj, da do leta 2030 povečamo delež prodanih živil rastlinskega izvora za 20 % glede na izhodiščno leto 2023, je del celostne strategije trajnosti in družbene odgovornosti in prehranskega koncepta v mednarodni Skupini Lidl.

Lidl Slovenija d.o.o. k.d.
www.lidl.si