Trajnostni marketing in prakse odgovornega oglaševanja

Trajnostni razvoj in vključevanje vidikov okolja, družbe in upravljanja (ESG) ne sme biti samostojni kotiček v organizaciji, temveč ključni povezovalec vseh področij. Vključevanje trajnostnih vidikov v strateško načrtovanje marketinških in oglaševalskih kampanj lahko prispeva h krepitvi blagovne znamke, povečevanju in utrjevanju ugleda, povečanem zaupanju potrošnikov in kupcev ter tudi povečanju prodaje.

95,00 EUR cena brez DDV

V okviru strokovne konference Zelenega omrežja Slovenije smo predstavili, kako trajnostne cilje, ukrepe in dosežke vključevati v marketinške in oglaševalske strategije, kakšne so marketinške priložnosti trajnostnosti za organizacije, kaj so ključni pravni izzivi pri snovanju trajnostnih marketinških sporočil in kako vključevanje trajnostnih vidikov v marketinške kampanje deluje v praksi.

Vsebina konference:

  • Trajnostni oglaševalski standard v praksi; Saša Leben, predsednica Sveta trajnostnega razvoja, Oglaševalska zbornica Slovenije
  • Marketinška perspektiva poročanja o trajnostnosti po novem; mag. Vanesa Čanji, direktorica, Fit media d.o.o./Zelena Slovenija
  • Ključni pravni vidiki zelenega in odgovornega oglaševanja; Neli Okretič, odvetnica, Jadek & Pensa d.o.o. – o.p.
  • Trajnost je tek na dolge proge; Natalija Kreft Lovrenčec, vodja odnosov z javnostmi, Radenska d.o.o.
  • Odgovorno komuniciranje Slovenske turistične organizacije; Alenka Malenšek Breznik, vodja službe za pravne, kadrovske in tehnične zadeve, Slovenska turistična organizacija
  • Prakse trajnostnega in odgovornega marketinškega pristopa v OTP banki; Nataša Sernc, vodja Oddelka tržnega komuniciranja in oglaševanja, OTP banka d.d.

 

Dodatne učne vsebine