V okviru strokovne konference Zelenega omrežja Slovenije smo predstavili, kako trajnostne cilje, ukrepe in dosežke vključevati v marketinške in oglaševalske strategije, kakšne so marketinške priložnosti trajnostnosti za organizacije, kaj so ključni pravni izzivi pri snovanju trajnostnih marketinških sporočil in kako vključevanje trajnostnih vidikov v marketinške kampanje deluje v praksi.
Vsebina konference:
- Trajnostni oglaševalski standard v praksi; Saša Leben, predsednica Sveta trajnostnega razvoja, Oglaševalska zbornica Slovenije
- Marketinška perspektiva poročanja o trajnostnosti po novem; mag. Vanesa Čanji, direktorica, Fit media d.o.o./Zelena Slovenija
- Ključni pravni vidiki zelenega in odgovornega oglaševanja; Neli Okretič, odvetnica, Jadek & Pensa d.o.o. – o.p.
- Trajnost je tek na dolge proge; Natalija Kreft Lovrenčec, vodja odnosov z javnostmi, Radenska d.o.o.
- Odgovorno komuniciranje Slovenske turistične organizacije; Alenka Malenšek Breznik, vodja službe za pravne, kadrovske in tehnične zadeve, Slovenska turistična organizacija
- Prakse trajnostnega in odgovornega marketinškega pristopa v OTP banki; Nataša Sernc, vodja Oddelka tržnega komuniciranja in oglaševanja, OTP banka d.d.