Zagotovo ste že slišali za izraz zeleno zavajanje ali greenwashing, saj ga poznamo že skoraj štiri desetletja. Opisuje prakso tistih podjetij, ki zavajajoče trdijo, da so njihovi izdelki ali storitve okolju prijazni, čeprav zares ne prispevajo veliko k trajnosti. V izogib temu si na področju distribucije poslovnih in promocijskih daril prizadevamo sodelovati z dobavitelji, ki spoštujejo odgovorno pridobivanje materialov in katerih izdelki so preverjeno narejeni po trajnostnih načelih. Pri ponudnikih tekstilnih izdelkov se recimo tako mi kot končni uporabniki lahko zanesemo na platformo Aware™. Ta uporablja fizične sledilce, vgrajene v surovine, in tehnologijo veriženja blokov (blockchain) za zagotavljanje sledljivosti tekstila v celotni dobavni verigi. Tako omogoča preverjanje skladnosti materialov z okoljevarstvenimi standardi ter zagotavlja transparentnost, varnost in avtentičnost podatkov, ki jih ni mogoče ponarediti. Prav tako zagotavlja skladnost z zakonodajo ter regulativami v Evropski uniji in ZDA.
Zapisal: Borut Haclar
IN d.o.o.
www.ekoman.si