Datum: četrtek, 14. 11. 2024

Ura: 9.-12. ura
Spletna konferenca

Trajnostni razvoj in vključevanje vidikov okolja, družbe in upravljanja (ESG) ne sme biti samostojni kotiček v organizaciji, temveč ključni povezovalec vseh področij. Vključevanje trajnostnih vidikov v strateško načrtovanje marketinških in oglaševalskih kampanj lahko prispeva h krepitvi blagovne znamke, povečevanju in utrjevanju ugleda, povečanem zaupanju potrošnikov in kupcev ter tudi povečanju prodaje. Pri tem je ključnega pomena, da so kampanje zasnovane na resničnih, preverljivih in nezavajujočih sporočilih ter odgovornem oglaševanju.

Kako trajnostne cilje, ukrepe in dosežke vključevati v marketinške in oglaševalske strategije?
Kakšne so marketinške priložnosti trajnostnosti za organizacije?
Kateri vidiki trajnostnosti so najbolj zaželeni s strani potrošnikov?
Kaj so ključni pravni izzivi pri snovanju trajnostnih marketinških sporočil?
Kako vključevanje trajnostnih vidikov v marketinške kampanje deluje v praksi?

Saša Leben, predsednica Sveta trajnostnega razvoja, Oglaševalska zbornica Slovenije:
»Oglaševalska panoga je ena izmed nosilnih, ki sokreirajo svet potrošnje. Zato ima tudi odgovornost, da soustvarja največjo preobrazbo našega časa: prehod v trajnostno poslovanje, trajnostno potrošnjo, trajnostno življenje za dobrobit planeta, družbe in posla. Naša skupna naloga je, da trajnostni razvoj in načela odslej obravnavamo kot obvezen ključni element vsakega našega delovanja. Trajnost kot koncept mora postati nov način kako delujemo, kako izvajamo posel, kako načrtujemo produkte in komunikacije, kako razmišljamo o partnerjih in dobaviteljih ter kako merimo in ocenjujemo vrednost. To je prehod na novo ekonomijo, ki mora postati ena in edina. Samo skupaj lahko dosežemo trajnostno prihodnost, ki temelji na odgovornosti, inovacijah ter družbenem napredku.«

 

Program:*

Uvodna predavanja:
9.00  Uvod Akademija Zelena Slovenija  Tanja Pangerl, vodja projektov, Akademija Zelena Slovenija
9.05  Trajnostni oglaševalski standard v praksi Saša Leben, predsednica Sveta trajnostnega razvoja, Oglaševalska zbornica Slovenije
9.20  Marketinška perspektiva poročanja o trajnostnosti po novem mag. Vanesa Čanji, direktorica, Fit media d.o.o./Zelena Slovenija
9.40  Ozaveščen potrošnik: Je vaša komunikacija usklajena z njihovimi vrednotami? Nataša Mohorč Kejžar, direktorica raziskav, Ipsos d.o.o.
10.00  Ključni pravni vidiki zelenega in odgovornega oglaševanja Neli Okretič, odvetnica, Jadek & Pensa d.o.o. – o.p.
10.15  Odmor
Primeri iz prakse:
10.20  Trajnost je tek na dolge proge Natalija Kreft Lovrenčec, vodja odnosov z javnostmi, Radenska d.o.o.
10.35  Uživajmo pametno Petra Pust, vodja projekta, Telekom Slovenije, d.d.
10.50  Odgovorno komuniciranje Slovenske turistične organizacije Alenka Malenšek Breznik, vodja službe za pravne, kadrovske in tehnične zadeve, Slovenska turistična organizacija
11.05 Prakse trajnostnega in odgovornega marketinškega pristopa v OTP banki Nataša Sernc, vodja Oddelka tržnega komuniciranja in oglaševanja, OTP banka d.d.
11.20  Zaključek  

Po predavanjih bo na voljo tudi kratek čas za razpravo.

 


Za člane
Zelenega omrežja Slovenije in Zelenega omrežja študentov je udeležba BREZPLAČNA. Konference se lahko brezplačno udeleži več zaposlenih iz istega podjetja oz. organizacije.

Za udeležence nečlane je kotizacija 180 € + ddv / osebo.

Potrebna je predhodna prijava na konferenco s spodnjim obrazcem do srede, 13. 11. 2024. Po prijavi boste prejeli več informacij in nadaljnja navodila glede udeležbe.

NE SPREGLEJTE!

Včlanite se v Zeleno omrežje Slovenije in koristite brezplačno udeležbo na strokovni konferenci. Več o Zelenem omrežju Slovenije in možnost včlanitve na tej povezavi. Za dodatne informacije smo vam na voljo na spodnjem kontaktu.


Konferenca je zaključena.

 

Prijeten pozdrav.

Ekipa Akademije Zelena Slovenija

 

Kontakt za več informacij:
Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716
e: info@zelenaslovenija.si