Na Managerskem kongresu so letos priznanje za menedžerja leta podelili direktorju in lastniku družbe Lumar Marku Lukiću. Združenje Manager v obrazložitvi navaja številne družbeno odgovorne projekte podjetja, ki izstopa tudi po številnih inovacijah in uspešnem poslovanju. Letos so tako pridobili naziv podravsko-pomurska gazela.

Na Managerskem kongresu, ki je potekal prejšnji teden v Portorožu in je bil letos osredotočen na konkurenčnost, so podelili tudi priznanje za menedžerja leta. Letos ga je prejel direktor in lastnik podjetja Lumar Marko Lukić. Upravni odbor Združenja Manager je v obrazložitvi nagrade med drugim zapisal: “Marko Lukić poslovanje gradi na temeljih vseživljenjskega učenja in to kaže z zgledom tako, da vsako leto postavlja razvojne cilje in istočasno poskrbi, da raste in se razvija tudi njegov tim in lokalno okolje.”

Odkrijte tudi: Lumar je podravsko-pomurska gazela

“Lumar je vpet v številne družbeno odgovorne projekte in s pomočjo donacij in sponzorstev soustvarja boljše življenjske pogoje za številne posameznike v ožjem in širšem okolju podjetja,” so še zapisali pri Združenju Manager. Pod Lukićevim vodstvom je podjetje doseglo številne uspehe z inovacijami, na primer z zgrajeno prvo pasivno hišo, prvo plus energijsko hišo, prvo aktivno hišo za poskusno bivanje in prvo certificirano slovensko aktivno hišo. Tako se je uveljavilo kot glavni razvijalec trendov trajnostne lesene montažne gradnje.

marko lukic lumar 2
Lumar pod Lukićevim vodstvom navdušuje s številnimi družbeno odgovornimi projekti in trajnostnimi inovacijami (Vir: Lumar)

Z uspešnim poslovanjem letos pridobili tudi naziv podravsko-pomurska gazela
Poleg trajnostnih in inovacijskih dosežkov pa podjetje dosega uspehe tudi pri poslovanju. V izjavi za javnost poudarjajo, da je dodana vrednost na zaposlenega leta 2019 znašala 52 tisoč evrov, lani se je povečala na dobrih 80 tisoč evrov. Prihodke so iz 19 milijonov evrov v letu 2019 povečali na 30 milijonov v lanskem letu, v tem obdobju pa se je za 10 povečalo tudi število zaposlenih, ki zdaj znaša 94. Tudi čisti poslovni dobiček se je v tem obdobju povečal za več kot trikrat, podjetje si je letos tako prislužilo naziv podravsko-pomurska gazela.