Če se globalno gledano električni avtomobili dobro prodajajo, pa je dogajanje na slovenskih tleh bolj klavrno, kot je bila lani klavrna prodaja nasploh. 46.339 avtomobilov je kar 14,17 odstotka manj kot leto poprej, tako nizke prodaje pa Slovenija, odkar je samostojna, še ni imela. Še več, med deseterico najbolje prodajanih znamk sta le dve, Toyota in Opel, ki sta prodali več kot leto poprej, delež električnih avtov pa se je ustavil pri skromnih 4,95 odstotka, saj jih je kupilo le 2293 Slovencev. Kljub slabi prodaji naj bi največji trgovci neuradno (uradnih poslovnih številk še ni) zavoljo visokih prodajnih cen beležili izjemne dobičke, kar so na primer že potrdili pri Emil Frey Slovenija, ki je vse zaposlene (skupno jih je 520) nagradil z dvema tisočakoma neto bonusa. Prav tako so jim zavoljo inflacije dvignili bruto plače za pet odstotkov. Zgled, ki bi mu lahko sledila številna slovenska podjetja, a kaj, ko se nekateri lastniki ne zavedajo, da k dobičku tvorno prispevajo prav zaposleni. Kljub temu so nižje cene v Sloveniji edina pot, da bo elektrifikacija na polno zaživela. Bo do njih prišlo? Pustimo se presenetiti …

(Vir: Dnevnik)