Krožne poslovne modele lahko, skladno z Lacy in Rutqvist razvrstimo v:

krožne dobavne verige s poudarkom na uporabi obnovljivih materialov in materialov na biološki osnovi, tudi z uporabo konceptov, kot je »od zibelke do zibelke«, skladno s konceptom zaključenih snovnih tokov;

ponovna uporaba virov s poudarkom na rabi sekundarnih surovin iz odpadkov, tudi z uporabo konceptov, kot je industrijska simbioza ali recikliranje/večvrednostno recikliranje/manjvrednostno recikliranje;

podaljšanje življenjske dobe proizvodov s povezanimi koncepti, kot so ponovno polnjenje, ponovna uporaba, popravilo, obnova, nadgradnja, ponovno trženje ali sprememba namena in ponovna proizvodnja;

delitveni poslovni modeli s skupno uporabo, lahko tudi skupnim lastništvom,

storitvizacija, to je zagotavljanje storitev in posledično ohranjanje lastništva izdelka s strani proizvajalca.

Krožni modeli se nanašajo na vse razsežnosti verig vrednosti, od nabave in logistike do proizvodnje, dizajna produktov in marketinga s prodajo. Za njihovo uspešno uvajanje so ključni: obvladovanje kompleksnosti, prehod na odprt, sodelovalen, ekosistemski pristop ter zagotavljanje sledljivosti in transparentnosti, kar pa je možno le s pospešeno uporabo digitalnih tehnologij.

(Vir: Poročilo o produktivnosti 2022)