Skupina Kofola je kljub povečanim stroškom energije in surovin dosegla EBITDA iz poslovanja, ki presega 45,2 milijona evrov. K temu so prispevali rast prodaje v ključnih kanalih, rekordna poletna sezona, medletna rast v kategoriji on-the-go ter vse večja priljubljenost svežih sokov in zeliščnih čajev. Kofola je tako potrdila vlogo velikega domačega proizvajalca, ki z učinkovitim upravljanjem dosega stabilne rezultate.

Leto 2022 je zaznamovala energetska kriza. Rast cen energentov, PET materiala in sladil je za skupino Kofola pomenila dodatne stroške v višini približno 20 milijonov evrov v primerjavi z letom prej. V ključni regiji, na Češkoslovaškem, je prodaja rasla pri vseh formatih pijač. Pri pijačah za domačo porabo je bila višja za 9 %, v gastronomiji, kjer Kofola oskrbuje več kot 17.000 kupcev, pa so prodajo glede na lani povečali za 51 odstotkov. V Sloveniji in na Hrvaškem je prodaja presegla leto 2019. Količinsko (v litrih) se je medletna prodaja povečala za 8 %, prav tako pa je tudi izvoz, ki je dosegel dvomestno rast.

(Vir: Epoha d.o.o.)